جاده بین مزارع ۲ هزار هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان لنده، ساخته و بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، حکمت اله همتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی لنده با اشاره به خدمات ارزشمند بنیاد علوی در این شهرستان گفت: نبود جاده بین مزارع از عمده‌ترین مشکلات کشاورزان این منطقه بود که امسال به همت بنیاد علوی این مشکل رفع شد.

حکمت اله همتی نژاد با بیان اینکه این طرح با اعتبار ۳میلیارد ریال برای احداث ۸۰ جاده بین مزارع در روستا‌های شهرستان انجام شد افزود: در صورت تامین اعتبار در سال‌های آتی همه جاده های بین مزارع در شهرستان بازگشایی می شوند.

او ادامه داد: بهبود راه‌های صعب العبور، ساخت مسیر مناسب و هموار برای تردد ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تسریع در حمل و نقل محصولات کشاورزی و رفت وآمد کشاورزان از جمله مزایای اجرای این طرح است.

مدیر آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده هم با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان به منظور محرومیت زدایی و همکاری با دستگاه‌های اجرایی اقدامات بسیار خوب فرهنگی، آموزشی و درمانی در این شهرستان ارائه کرده است گفت: بامکاتبات اداره جهاد کشاورزی و مردم با این نهاد مبنی بر نبود نبود جاده‌های دسترسی بین مزارع  ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد.

مرادی افزود: با بازگشایی جاده بین دو هزار هکتار از مزارع سطح زیر کشت و تولیدات کشاورزی افزایش و کشاورزی و اشتغال پایدار در این شهرستان رونق می یابد.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.