بازدید از موزه تاریخ طبیعی سیستان و بلوچستان رایگان است

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش استان به مناسبت فرا رسیدن «ملی هوای پاک» از امروز یکشنبه تا سوم بهمن رایگان است.

بازدید از موزه تاریخ طبیعی سیستان و بلوچستان رایگان استوحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  علاقمندان می‌توانند به منظور بازدید از موزه همه روزه صبح‌ها از ساعت هشت الی ۱۳ به اداره‌کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.

او گفت: به مناسبت این روز کارگاه‌های آموزشی در سیستان و بلوچستان به منظور آشنایی با مباحث زیست محیطی با محوریت هوای پاک و مدیریت سبز برای دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: همچنین مسابقه تیراندازی ویژه کارکنان یگان حفاظت محیط زیست استان در زاهدان برگزار می‌شود.

او بیان کرد: کارشناسان و محیط‌بانان محیط زیست نیز در مدارس سطح استان حضور یافته و کودکان را با مباحث زیست محیطی آشنا می‌کنند.

پورمردان گفت: نواختن زنگ هوای پاک در روز ۲۹ دیماه در مدارس سطح استان، برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی با موضوع هوای پاک و ... نیز از دیگر برنامه‌های در دست اقدام به مناسبت روز «هوای پاک» در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار