مربیان تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و داماش گیلان پس از بازی هر کدام به بی کیفیت بودن این مسابقه اشاره کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مازیار زارع، مربی تیم فوتبال ملوان در مصاحبه بعد از بازی با داماش گفت: بازی با توجه به حساسیت های بالای آن از کیفیت خوبی برخوردار نبود.

او  با اشاره به ایجاد موقعیت روی دروازه دو تیم افزود: در نیمه نخست بازیکنان داماش موقعیت‌های بیشتری داشتند اما در نیمه دوم با اینکه توپ و میدان بیشتر در اختیار داماشی ها بود اجازه فرصت سازی به آنها ندادیم.

مازیار ربیعی، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان هم در مصاحبه بعد از بازی با ملوان از هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان با اشاره به بازی خوب بازیکنان تیم داماش و اظهار رضایت از عملکرد آنان گفت: موقعیتهای زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم اما متاسفانه ضربات آخر ما به گل تبدیل نشد.

او با انتقاد از نحوه بازی تیم فوتبال ملوان به ویژه در نیمه دوم افزود: با تمام احترامی که برای محمد احمدزاده قائل هستم انتظار نداشتم تیم ملوان با وقت کشی و ایجاد وقفه های بسیار در بازی، کیفیت آن را از بین ببرد.

در هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان تیمهای فوتبال داماش گیلان و ملوان انزلی امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت در زیر بارش باران به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.