پورحسینی گفت: امیدوارم من و هر ورزشکاری که آرزوی کسب مدال المپیک را دارد به آن برسد.

سجاد پورحسینی عضو تیم ملی تیراندازی با تپانچه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بعد از مسابقات قطر که آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک بود سومین اردوی خود را در فدراسیون تیراندازی مجموعه آزادی تهران برگزار می‌کنیم.

او افزود: اردو‌های خوب و برنامه ریزی شده‌ای برای تیم ملی تیراندازی با تپانچه صورت گرفته است. زیر نظر محسن نصر اصفهانی و احمد نجفی مربی‌های تیم تمرین می‌کنم. تلاش می‌کنم بهترین نتیجه را در مسابقات پیش رو کسب کنم.

پورحسینی گفت: هدف هر ورزشکاری کسب مدال المپیک است. امیدوارم من و هر ورزشکاری که آرزوی کسب مدال المپیک را دارد به آن برسد.

او گفت: مشکلات و کمبود امکانات با کمک فدراسیون تیراندازی، وزارت ورزش و حامی مالی تیم پس از کسب ۶ سهمیه المپیک در حال برطرف شدن است.

پورحسینی گفت: مسابقات قطر آخرین فرصت برای کسب سهمیه بود، که از تیم تپانچه آقایان، جواد فروغی توانست برای مسابقات المپیک سهمیه کسب کند.

عضو تیم ملی تیراندازی با تپانچه ادامه داد: اولین مسابقه‌ای که در پیش داریم ورکشاپ هند است که در اسفندماه برگزار می‌شود. با توجه به اینکه در هر رشته سهمیه‌ای به رنکینگ تعلق می‌گیرد هر بازیکنی که رنکینگ بالاتری داشته باشد و سهمیه نداشته باشد یک سهمیه برای او ثبت می‌شود. بازیکنان تیم ملی نیز شانس دوباره‌ای برای کسب سهمیه المپیک دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار