۱۸۲ کیلومتر ازمحور‌های شریانی مازندران در ۴۸ ساعت گذشته برف روبی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن جهانیان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور در طی ۴۸ ساعت گذشته و بارش برف در محور‌های کوهستانی استان، ۱۸۲ کیلومتر از محور‌های کوهستانی اصلی و شریانی استان توسط راهداران با ۶۲۰ تن شن و نمک برفروبی شد.

او افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۲ کیلومتر در محور سوادکوه، ۴۵ کیلومتر در محور کندوان، ۹۵ کیلومتر در محور هراز و ۳۰ کیلومتر از جاده ارتباطی ساری به کیاسر برفروبی و نمک پاشی شد.

جهانیان با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و کاهش دما در دو روز گذشته، اکیپ‌های راهداری در محور‌های کوهستانی مستقر و مشغول به انجام عملیات راهداری زمستانی شدند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در شب گذشته و به طور مستمر و بی وقفه ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان انجام وظیفه کردند.

او طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.