مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در دهه فجر امسال، ۶ پروژه گردشگری و میراث فرهنگی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: از جمله صحن قزل باشلار، موزه باستان شناسی گرمی و وب سایت مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی در سه زبان است.

او با اشاره به بهره برداری از ۲۹ پروژه شاخص در سفر رئیس جمهور و وزیر میراث فرهنگی به استان گفت: گردشگری استان با جهش قابل توجه همراه است و زیرساخت‌های گردشگری تقویت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: اعتباراتی برای حوزه گردشگری درخواست شده که امید می‌رود با رویکرد مثبت دولت برای توسعه گردشگری اختصاص یابد.

فلاحی همچنین به حضور اردبیل در سزیدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در بهمن ماه اشاره کرد و افزود: سال گذشته استان اردبیل حضور موفقی در این نمایشگاه داشت و امسال نیز قابلیت‌های گردشگری خارجی، سلامت، فرهنگی، طبیعت گردی و زمستانی به صورت گسترده معرفی می‌شود.

او افزود: در نمایشگاه امسال به همت فعالان بخش خصوصی قابلیت‌های گردشگری استان با محوریت اردبیل، پایخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۳ معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.