اهمیت اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان در نظام تعلیم و تربیت

استاندار یزد گفت: موضوع اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان در نظام تعلیم و تربیت باید در بدنه آموزش و پرورش و حوزه دانش آموزی شکل بگیرد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   محمدعلی طالبی استاندار یزد در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز، گفت: برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز یکی از رسالت‌های مهمی است که باید فرهنگسازی شود و این مراسمات باعث ترغیب بیشتر افراد برای مشارکت خیری می‌شود.

او ضمن تاکید بر مشارکت جمعی خیرین در طرح‌های بزرگ عمرانی و آموزشی، افزود: خیرین استان در موارد مختلفی نسبت به ساخت مدرسه و بیمارستان به صورت فردی اقدام می‌کنند که شایسته است این کار با همکاری چند خیر برای طرح‌های بزرگ انجام شود.

طالبی موضوع اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان در نظام تعلیم و تربیت را مهم برشمرد و بیان کرد: در گفتمان توسعه توجه به اقتصاد دانش بنیان مهم است و باید این مبحث در بدنه آموزش و پرورش و در حوزه دانش آموزی شکل بگیرد.

استاندار یزد اظهارداشت: در زمینه توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش وابسته به آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، نهاد‌ها و صنایع مختلف باید هماهنگی‌هایی برای پشتیبانی از سوی بخش خصوصی و واحد‌های اقتصادی بزرگ فراهم شود.

طالبی افزود: کمیته‌ای در زمینه مباحث اقتصادی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه آموزش و پرورش و مدارس تشکیل شود تا نتایج خوب و تاثیرگذاری در آن رقم بخورد.

نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد با دستور کار‌های برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز، بررسی مصوبات اجلاس استانی نماز و آموزش و پرورش و اقتصاد دانش بنیان با حضور استاندار و اعضای این شورا برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.