رئیس فدراسیون جودو گفت: کمیسیون ورزشکاران یکی از اصلی‌ترین کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک است و جایگاه ویژه‌ای در IOC دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و عضو کمیسیون ورزشکاران درباره چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: امروز مجمع عمومی کمیته ملی المپیک را به خوبی برگزار کردیم و مصوباتی هم در این مجمع داشتیم. سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صحبت‌های خوبی مطرح کردند.

او درباره اینکه اعضای کمیسیون ورزشکاران استعفا کرده اند، بیان کرد: به هر حال از عمر کمیسیون ورزشکاران ۲ سال می‌گذرد. کمیسیون ورزشکاران می‌تواند با کمیته ملی المپیک جهانی (IOC) ارتباط برقرار کند. این کمیسیون یکی از اصلی‌ترین کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک است و جایگاه ویژه‌ای در IOC دارد. در ادامه کار جلساتی را داشتیم که برخی نفرات بیش از ۸ جلسه از ۱۲ جلسه غیبت داشتند.

او بیان کرد: ۳ نفر از اعضای مجمع را به علت غیبت بیش از حد در اسفند ماه از دستور کار خارج کردیم. ۳ نفر دیگر با تایید اعضای مجمع در جلسات حاضر شدند. اکثر جلسات کمیسیون ورزشکاران با حضور صالحی امیری و طاهریان برگزار شد. امسال به دلیل اینکه دبیر کمیسیون نداشتیم جلساتی که از اسفند ماه به بعد برگزار شد صورت جلسه اش به کمیته ملی المپیک نرسید و احساس کردند که جلساتی برگزار نشده است. البته ما ۳ جلسه را پشت سرگذاشتیم و سعید معروف را برای IOC انتخاب کردیم که در انتخابات المپیک به عنوان نماینده ورزشکاران شرکت کند.

میراسماعیلی تصریح کرد: رئیس کمیسیون ورزشکاران به صورت سالیانه انتخاب می‌شود و از آبان ماه باید رای گیری شود، اما جلسات کمیسیون در آبان ماه به پایان رسید.


بیشتر بخوانید: صالحی‌امیری: دمیدن روح فرهنگ در ورزش یک استراتژی است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار