در این خبر قصد داریم نحوه استفاده از خدمات امداد جاده‌ای را برای شما شرح دهیم.

اسماعیل بهمن آبادی معاون سازمان امداد و نجات خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: در شرایطی قرار داریم که اکثر محور‌های خراسان رضوی درگیر بارش‌های زمستانی هستند و امکان بسته شدن موقت محور‌های حادثه خیز و در راه ماندن هم وطنان بسیار بالاست.

او ادامه داد: وظیفه ما در سازمان امداد و نجات، نجات جان در راه ماندگان، افراد محبوس شده در خودرو در تصادفات جاده‌ای و اسکان اضطراری افراد است.

معاون سازمان امداد و نجات خراسان رضوی گفت: هم وطنان  می‌توانند در صورت بروز حادثه و نیاز به کمک با سامانه تلفنی ۱۱۲ که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و خدمت رسانی است، تماس بگیرند.

بهمن آبادی افزود: حتی بدون داشتن سیم کارت در گوشی تلفن همراه هم امکان تماس با شماره اضطراری ۱۱۲ وجود دارد.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی ویژه خراسان رضوی و برف و کولاک در اکثر محور‌های استان، هموطنان سعی کنند از سفر‌های غیر ضروری بپرهیزند و در صورت تردد در جاده‌ها و ماندن در مسیر‌ها با سامانه ۱۱۲ تماس بگیرند.

معاون سازمان امداد و نجات خراسان رضوی درباره نحوه خدمت رسانی به در راه ماندگان، گفت: اگر مسافران به دلیل حوادث جوی و بسته شدن مسیر‌ها در راه مانده باشند با رساندن غذا، آب و پتو، امکان اسکان در خودرو شخصی تا باز شدن مسیر را فراهم می‌کنیم، همچنین اگر نیاز بود مسافران را به مراکز اسکان اضطراری در روستا‌ها و مساجد اطراف جاده انتقال می‌دهیم.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.