فرماندار شهرستان دیواندره بر تسریع در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در این شهرستان تایید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرماندار شهرستان دیواندره گفت: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، اجرای پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب این شهرستان تسریع شود.

جعفر توان شامگاه دوشنبه در جلسه‌ای که با حضور رئیس آبفا، مدیر توزیع برق، رئیس منابع آب و سرپرست اداره آبفار شهرستان دیواندره به منظور بررسی وضعیت پروژه‌های حوزه وزارت نیرو در این شهرستان برگزار شد، گفت: تصفیه خانه آب، ایستگاه پمپاژ تازه آباد هیجان، مجتمع اوباتو و تک خوانی برق روستا‌ها در اولویت پروژه‌های مجموعه وزارت نیرو در شهرستان است.

او مهمترین وظیفه مسئولان را خدمت صادقانه به مردم عنوان کرد و افزود: موفقیت در کار‌ها و اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در گرو تلاش و پیگیری فراهم می‌شود، ادارات مجموعه وزارت نیرو موتور محرکه توسعه شهرستان هستند چرا که تامین زیرساخت‌های توسعه عمرانی، کشاورزی، اقتصادی و تولیدی این مجموعه است.

فرماندار شهرستان دیواندره از آبگیری مرحله دوم سد سیازاخ خبر داد و ادامه داد: با اجرای مرحله دوم آبگیری سد سیازاخ مشکل آب شرب شهر دیواندره، مجتمع اوباتو و بخشی از کشاورزان پایاب سد حل خواهد شد.

توان بر تک خوانی کنتور‌های برق روستا‌ها نیز تاکید کرد و یادآور شد: تلاش شود قطعی برق در شهرستان به حداقل برسد و طی یک برنامه ترمی شبکه برق و تک خوانی کنتور روستا‌ها با جدیت بیشتر دنبال شود.

او بیان کرد: پروژه‌های مربوط به اصلاح شبکه، احداث و بازسازی منبع آب و چاه‌های آب شرب روستا‌هایی که اعتبار آن توسط فرمانداری تخصیص داده شده با هماهنگی بخشداری‌ها اجرا شود.

فرماندار شهرستان دیواندره در ادامه بر پیگیری پروژه‌های در دست اجرا تاکید کرد و گفت: مشکلات و موانع پروژه‌های در دست اجرا را شناسایی و پیشنهاد‌های عملی برای رفع ان و تسریع در اجرای این پروژه‌ها را اعلام کنید تا با تلاش و پیگیری به نتیجه مطلوب برسانیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.