جانعلی گفت: طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» از اول بهمن‌ماه سال جاری تا ۲۰ فروردین‌ماه سال آینده هم‌زمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

طرح ملی و ورزشی «فجر تا نوروز» در استان سمنان اجرا می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» از اول بهمن‌ماه در سراسر استان اجرا می‌شود، گفت: این طرح باهدف توسعه ورزش‌های همگانی در سه مرحله اجرایی می‌شود و تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه دارد.

او بابیان اینکه سلامت و نشاط عمومی جامعه ازجمله مهم‌ترین سیاست‌هایی است که در برنامه‌های ورزشی این استان دنبال می‌شود، تصریح کرد: توسعه ورزش‌های همگانی نقش مؤثری در ارتقا ورزش قهرمانی ایفا می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه در قالب اجرای این طرح برنامه‌های متنوع و جذاب ورزشی در شهرستان‌های استان طراحی‌شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود بالغ بر نیمی از جمعیت شهرستان‌ها در آن مشارکت کنند.

جانعلی حضور گسترده مردم در فعالیت‌های ورزشی را از دیگر اولویت‌های مهم این نهاد برشمرد و گفت: این طرح در دو بخش مشارکت جمعی و جشنواره نشاط خانوادگی برنامه‌ریزی‌شده است و مشارکت عمومی و همگانی مردم در رشته‌های مختلف ورزشی از دیگر اولویت‌های مهم این طرح است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار