رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران گفت:تهدیدات آمریکا جدی بود و آنچه که آنان را از واکنش منصرف کرد حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی بود.

حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی آمریکایی ها را ازنشان دادن واکنش منصرف کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار احمد حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران در دوره توانمندسازی مدیران و مسئولان برگزار کننده یادواره‌ها و کنگره‌های سراسری شهدا در مشهد،گفت: در هیچ زمانی مانند شرایط کنونی توان دفاعی و نظامی کشور تا این اندازه بالا نبوده است .
 
او ادامه داد:قدرت حداکثری جمهوری اسلامی ایران در شرایطی است که تهدیدات دشمنان هم در بالاترین سطح خود قرار گرفته است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران با تشریح شرایط منطقه‌ای پس از ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی گفت: بعد از اعلام انتقام سخت سپاه از آمریکا هواپیما‌های آمریکایی به صورت مستمر در منطقه و در حاشیه مرز‌های کشور پرواز می‌کردند.

سردار حق طلب افزود:تهدیدات آمریکایی‌ها بر علیه ملت ایران جدی بود و آنچه که آنان را از واکنش منصرف کرد حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی بود.

او ادامه داد:با توجه به نقش یادواره‌های شهدا در انتقال فرهنگ جهاد و مقاومت تلاش می‌شود از نظر محتوایی برگزاری این یادواره‌ها در کشور تقویت شود.

در نخستین دوره توانمندسازی مدیران و مسئولان و دبیران برگزار کننده یادواره‌های شهدا حدود ۲۵۰ نفر از سراسر کشور در مشهد حضور دارند.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.