رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت:طرح خط انتقال برق به شهرک صنعتی شهرستان منوجان امروز با حضورمدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   مسلم مروجی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: طرح خط انتقال برق ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی منوجان با اعتبار ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی اجرا شد.

او افزود: در این سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان‌های منوجان، قلعه گنج، عنبرآباد و کهنوج تعدادی از صنایع در حال احداث و شهرک‌های صنعتی این شهرستان‌ها و ۲ طرح بزرگ صنعتی را نیز افتتاح می‌کند.

مروجی تصریح کرد: این ۲ طرح جزو طرح‌های اقتصاد مقاومتی جنوب کرمان است که با سرمایه گذاری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال احداث و برای ۵۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: همچنین در این سفر چند طرح زیرساختی شهرک‌های صنعتی به بهره برداری می‌رسد.

او بیان داشت: همچنین جلسه رفع موانع تولید با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور و جمعی از مسئولان به منظور رفع مشکلات سرمایه گذاری خصوصا طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری موجود در حوزه شهرک‌های صنعتی جنوب کرمان در جیرفت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار