یک واحد تولید لوازم الکترونیک در اشتهارد توانسته با بهره مندی از تخصص نیروهای داخلی گیرنده های دیجیتالی با کیفیتی را تولید کند.

تولید گیرنده های دیجیتال با کیفیت در اشتهاردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جهادی ،مدیرعامل جوان این واحد تولیدی با تاکید بر روند رو به رشد تولید محصولات این واحد صنعتی گفت: این کار از سالهای قبل با تولید برخی لوازم الکترونیکی از یک کارگاه کوچک شروع و تا امروز توانستیم با بهره مندی از توانمندیهای متخصصین داخلی و جوان گیرنده های دیجیتال تولید کنیم.

او افزود: زمین این واحد تولیدی در مساحتی ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربعی در شهرک صنعتی خریداری و تنها ظرف مدت ۵ ماه ساختمان‌های مورد نیاز واحد ساخته و خط تولید آن نیز راه اندازی شد.

جهادی ادامه داد: اینکه ظرف مدت ۵ ماه از مرحله واگذاری زمین تا راه اندازی خط تولید محصولی به بازار مصرف عرضه و به دست مشتری برسد در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

این تولید کننده داخلی گفت: روزانه نزدیک به ۳ هزار دستگاه گیرنده دیجیتال در این واحد صنعتی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

جهادی با تاکید بر نیازمندی این واحد صنعتی به توجه بیشتر مسئولین گفت: تا کنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در این واحد صنعتی هزینه شده که با اجرای طرح توسعه در آینده این میزان سرمایه گذاری به ۲۵۰ میلیارد ریال و تعداد افراد شاغل که در حال حاضر ۵۰ نفر است به ۱۵۰ نفر افزایش می‌یابد.

گفتنی است این واحد تولیدی در حال حاضر به خاطر مشکل دسترسی به گاز و سیستم گرمایشی بخشی از خط تولید را در قسمتی از فضای داخلی سوله با پلاستیک پوشانده و روند تولید را در شرایطی سخت، قطع نکرده است.

منبع :خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار