سفیر فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق نیروگاه رامین اهواز معرفی شد

مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز گفت: مجید باقری نیا به عنوان سفیر فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق نیروگاه رامین معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سلطانعلی صحنعلی زاده مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز گفت: استان خوزستان بدلیل شرایط اقلیمی و استقرار صنایع متعدد پس از استان تهران رتبه دوم مصرف انرژی برق را دارد که این موضوع نیازمند برنامه ریزی و مدیریت اصولی به منظور کاهش سطح مصرف غیرضروری و همچنین ارتقاء سطح بهره وری از این انرژی پاک در صنایع است.

او افزود: به همین منظور سعی نمودیم با تمرکز بر مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود و استفاده از پتانسیل‌های استانی و کشوری سطح آگاهی و مشارکت عمومی مردم درخصوص نقش مثبت انرژی برق و لزوم مدیریت مصرف آن در جامعه را تقویت کنیم که ارتباط و همکاری چهره‌های فرهنگی و ورزشی که از جایگاه ویژه اجتماعی نیز برخوردار هستند از برنامه‌های این مجموعه است.

صحنعلی زاده اظهار داشت: با توجه به نقش تاریخی استان خوزستان در شکل گیری و توسعه فوتبال ایران و همچنین نفوذ و علاقه وافر مردم استان به این رشته ورزشی، مجید باقری نیا از پیشکسوتان وسرمربی اسبق تیم‌های لیگ برتر کشور را به عنوان سفیر بهینه مصرف انرژی برق معرفی نمودیم و امیدواریم با همکاری و توسعه برنامه‌های فرهنگی شاهد تحقق برنامه‌های اجتماعی در این زمینه باشیم.

نیروگاه رامین با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و تقویت شبکه برق کشور دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.