مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: در دی ماه امسال بیش از ۱ هزار و ۲۸۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی این شهرستان صورت گرفت.

شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: طی ماه گذشته یک هزار و ۲۸۷ بازرسی از فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و خوراکی، کالای اقلام شب یلدا، تالار پذیرایی، واحد‌های پروتئینی و واحد‌های تولید گل و گیاه در سطح شهرستان انجام شد که در این زمینه ۸۴ پرونده به تعزیراتی حکومتی معرفی شد.

او با بیان اینکه متخلفان پس از تشکیل پرونده به ۲۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند، افزود: برای جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالا‌ها نظارت بازرسان تشدید شده و در دو شیفت کاری بر کنترل فروش و رصد قیمت‌ها می‌پردازند.

شریف زاده با اعلام اینکه در طول این مدت ۲۵ گشت مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، شبکه دامپزشکی، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان صورت گرفت که نتیجه آن ۲۵ پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد تصریح کرد: همچنین ۵۶ مورد شکایت مردمی به صورت حضوری و تلفنی بررسی و نتیجه آن به شاکیان اعلام شد.

شریف زاده اظهار داشت: تمام اقلام موجود در بازار طبق فاکتور‌های خرید بازرسی و هرگونه تخلف در اسرع وقت به تعزیرات حکومتی گزارش می‌شود.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۴۲۴۴۹۹۷۴ یا سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.