رئیس ستاد ازدواج دانشجویی گفت: مهلت نام نویسی در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی تا پانزده بهمن تمدید شد.

تمدید مهلت نام نویسی در جشن ازدواج دانشجوییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت الاسلام محمدمهدی صالحی، رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: مهلت نام نویسی در این دوره مراسم ازدواج دانشجویی تاکنون دو بار تمدید شده، اما با توجه به پایان امتحانات و درخواست‌های متعدد دانشگاه‌ها تا نیمه بهمن ماه تمدید می‌شود.

او ادامه داد: ورود کاروان زوج‌های دانشجو به مشهدمقدس از دهم دی ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد و زوج‌های دانشجو در مدت دو شب و سه روز اقامت رایگان در مشهدمقدس از برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی بهره مند می‌گردند.

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی گفت: زوج‌هایی که یکی از آن‌ها در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده و زمان عقدشان از اول فروردین ماه ۹۷ تا پایان آذرماه ۹۸ باشد امکان ثبت نام در این دوره ازدواج دانشجویی را دارند.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: زوج‌هایی که در دوره بیست و دوم ثبت نام کرده و تایید شده اند، اما امکان حضور نداشته اند می‌توانند در این دوره شرکت کنند. جاماندگان بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی نیز می‌توانند درخواست خود را به صورت کتبی (از طریق نهادرهبری دانشگاه) به ستاد ازدواج دانشجویی ارسال کنند.

او گفت:زوج‌های دانشجوی واجد شرایط می‌توانند تا پانزدهم بهمن ماه از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی ezdevaj.nahad.ir یا مراجعه حضوری به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا امور فرهنگی دانشگاه‌ها برای شرکت در این مراسم ثبت نام کنند.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار