فعال اصولگرا گفت: شورای نگهبان جز سازوکار نظام است که باید به آن احترام گذاشت.

باید به شورای نگهبان احترام گذاشتحبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هیاهوی جریان‌های سیاسی در پی رد صلاحیت‌ها گفت: شورای نگهبان فقط صلاحیت اصلاح طلبان را رد نکرده، بلکه صلاحیت  اصولگرایان را هم رد کرده و در تمامی این رد صلاحیت‌ها به مستندات خود تکیه می‌کند.

او ادامه داد: علاوه بر این عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان هم اعلام کرد که هر فرد در صورت تمایل می‌تواند مدارک چرایی رد صلاحیت شدن خود را دریافت کرده و علت آن را بداند. شورای نگهبان جز سازوکار نظام است که باید به آن احترام گذاشت.


بیشتر بخوانید:  انتخابات دوم اسفند ویترین دموکراسی در ایران است


بوربور افزود: البته این یک امر طبیعی است که کسی که ناسازگاری داشته باشد به دنبال بهانه است و اگرچه برخی جریان های سیاسی در بیان می‌گویند که نظام را قبول دارند، اما نظام یک فرایند و  تشکیلاتی برای اداره امور خود در نظر دارد که شورای نگهبان هم یکی از این ارکان است؛ بنابراین اگر ما می‌گوییم این نظام را قبول داریم و می‌خواهیم در این نظام مسئولیت داشته باشیم، باید به قوانین این نظام احترام بگذاریم .

فعال اصولگرا تاکید کرد: باید از گروه های سیاسی پرسید که اگر به دنبال مسئولیت در این نظام هستند چطور قوانین آن را نمی‌پذیرند، پس این دوستان  و این هموطنان ما به این موضوع توجه کنند که اگر شما در نظام قرار است مسئولیت داشته باشید باید فرایند تصمیمات نظام در انتخابات را هم قبول داشته باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
اگه شوراي نگهبان رو قبول ندارن يه نماينده هم از قوه قضائيه و يه نماينده هم از دولت براي تائيد نماينده ها اضافه كنن
آخرین اخبار