اما و اگر‌های مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد

رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: شائبه‌ای ایجاد شده بود که جام شهید هاشمی نژاد امسال دیگر برگزار نمی‌شود که به طور کل صحت نداشت.

ثمربخش رئیس هیئت کشتی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه با توجه به اعلام لغو مسابقات کشتی نوجوانان و جوانان کشور  مجددا بخشنامه‌ای صادر شد که این مسابقات  قرار است برگزار شود، گفت: در جلسه ستاد استانی با حضور حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به اتفاق تصمیم گرفته شد که مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد بعد از عید یعنی اواخر فروردین ۹۹ برگزار شود.

او با بیان اینکه ما نمیخواستیم این مسابقات با کیفیت پایینی برگزار شود و ضمن اینکه بیشترین ضرر  متوجه استان می شد،افزود: چون انتخابی قهرمانی کشور و قهرمانی استان را بعد آن داشتیم که در عرض بیست و پنج روز کشتی گیران استان می‌بایست در ۳ جام شرکت می‌کردند که هم از نظر فنی و هم کیفی در کار آن‌ها تاثیر گزار بود که اکثر استان‌ها هم نمی‌آمدند.

ثمربخش گفت: حدود یک ماه پیش هم استعلامی از فدراسیون کشتی گرفتیم و قرار بود این مسابقات برگزار بشود حتی کار‌های برگزاری مسابقات از جمعه بخشنامه‌های مربوطه به استان‌ها و حتی به کشور‌های خارجی هم ارسال شد ولی متاسفانه وقتی چند تا استان که برای حضور در جام شهید هاشمی نژاد اعلام آمادگی کرده بودند با این بخشنامه مواجه شدند همه انصراف خودشون را اعلام کردند.

او با بیان اینکه همانطور که که میدانید این مسابقات همه ساله با کیفیت بالایی برگزار می‌شد و یک برندی برای استان ما بود، افزود: با صحبتی که با خانواده شهید هاشمی نزاد داشتم آن‌ها هم زیاد راغب نبودند که این مسابقات دارای کیفیت پایینی باشد.


مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد همه ساله در دی ماه و یا بهمن ماه با هماهنگی فدراسیون کشتی در شهرستان بهشهر برگزار می‌شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار