مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان گفت:امسال، یک میلیارد و ۵۹۱ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۵۱ مترمکعب گاز مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶،۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هوشنگ اولی‌زاده مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان گفت:از ابتدای امسال تا پایان دی بدون احتساب نیروگاه، یک میلیارد و ۵۹۱ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۵۱ مترمکعب گاز مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶،۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او افزود:سال گذشته در همین مدت بدون احتساب نیروگاه سنندج یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۱۲۳ مترمکعب گاز طبیعی مصرف شد.

اولی‌زاده افزود: امسال تا پایان دی با احتساب نیروگاه، ۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۴۲۶ مترمکعب مصرف شده که هفت درصد نسبت به ۲ میلیارد و ۳۰۷ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۸۰۲ مترمکعب مدت مشابه سال گذشته بیشتر است.

وی با بیان اینکه ۱۶ دی ماه بیشترین مصرف گاز استان در سال جاری بود، اظهار داشت: در این روز با احتساب نیروگاه سنندج ۱۳ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۵۲۲ مترمکعب و بدون احتساب نیروگاه ۱۰ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۵۰۲ مترمکعب گاز طبیعی مصرف شد.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان ۳۰ دی ماه را پرمصرف‌ترین روز سال گذشته اعلام کرد و افزود: همان روز مصرف مشترکان استان بدون احتساب نیروگاه ۱۰ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۶۳ مترمکعب و با احتساب نیروگاه سنندج ۱۳ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۸۱ مترمکعب بود.

او گفت:در حال حاضر با احتساب نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج، روزانه بیش از ۱۳ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف می‌شود.

اولی‌زاده گفت:اکنون بدون احتساب نیروگاه سنندج، مشترکان کردستانی روزانه بیش از ۱۱ میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف می‌کنند.

کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۹ روستا است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شرکت گاز ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.