سردار قاآنی به علت سوابق امنیتی و اطلاعاتی عالی، عنصری غیرقابل پیش‌بینی برای ارتش و سازمان اطلاعاتی آمریکا محسوب می‌شود.

رمزگشایی از رجز عملیات جوانمردانه علیه آمریکا؛ درباره تخصص‌های ویژه فرمانده جدید سپاه قدس چه می‌دانید؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سپاه و به خصوص نیرو‌های قدس یک فرمانده کاریزماتیک و بی‌نظیر را از دست داده اند. موضوعی که از هر طریق به آن نگاه کنید، خلل غیاب حاج قاسم سلیمانی احساس می‌شود.

اما فرماندهی رسمی سردار اسماعیل قاآنی در جبهه مقاومت آغاز شده، و جامعه تحلیلی و امنیتی جهان اینک درباره چشم انداز آینده سپاه قدس وارد ارزیابی و تحقیقات گسترده شده است. درباره دوران جدید سپاه قدس نکات مهمی وجود دارد:

یک: حاج قاسم با نظر خود، اسماعیل قاآنی را در سپاه قدس نگه داشت و پس از سال‌ها هم رزم بودن در سپاه قدس، چندی قبل از شهادتش او را به عنوان گزینه مطلوب فرماندهی سپاه قدس معرفی کرده بود. به بیان دیگر تدبیر حاج قاسم برای آینده سپاه قدس، شخص اسماعیل قآانی بوده است.

دو: اسماعیل قاآنی در نقطه عطف منطقه و سپاه قدس یعنی ایام جنگ ۳۳ روزه در کنار این نیرو بوده و پس از آن در تمام نبرد‌های سپاه قدس از فلسطین تا سوریه و همه جغرافیای خاورمیانه حضور مستقیم داشته است. به معنای دیگر او سالهاست در میدان جنگ با آمریکا و اسرائیل حضور مستقیم عملیاتی دارد.

سه: از محدود سوابق منتشر شده درباره اسماعیل قاآنی، مسئولیت‌های اطلاعاتی او در سپاه قابل توجه است. او در حالی وارد سپاه قدس شد که تجربه اطلاعاتی خود را وارد این مجموعه کرد. شاید بتوان او را از معماران یکی پیچیده‌ترین شبکه اطلاعاتی حال حاضر دنیا دانست.

برای درک این موضوع، مطالعه آخرین گزارش رسمی سازمان اطلاعات آلمانی که چند ماه قبل منتشر شده، کفایت کند. در آن گزارش از اشراف اطلاعاتی سپاه قدس در قلب اروپا ابراز شگفتی شده بود و جالبتر آنکه در این گزارش رسمی آمده است که شبکه اطلاعاتی سپاه قدس بیشترین اشراف اطلاعاتی بر همه نهاد‌های اقتصادی و سیاسی رژیم صهیونیستی را در اروپا دارد. بی جهت نیست که یکی از تخصص‌های ویژه سردار قاآنی را «رژیم صهیوننیستی» می‌دانند.

چهار: سردار قاآنی در مراسم تودیع و معارفه خود، در رجزی قابل توجه اظهار داشت دشمن سردار سلیمانی را جوانمردانه خواهیم زد. در وهله اول این موضوع اوج برتری جوانمردی و اخلاقی یک رزمنده جبهه مقاومت را در برابر ارتش تروریستی آمریکا نشان می‌دهد. اما کمی دقت و لایه برداری از این کلید واژه جذاب، می‌تواند موید موضوعاتی دیگری باشد. در دل واژه جوانمردی، جنگیدن مردانه، شفاف و آشکار نهفته است. عملیات جوانمردانه یعنی شاهد دورانی از هماوردی شفاف‌تر و آشکارتر از گذشته جبهه مقاومت با آمریکا در سرتاسر منطقه خواهیم بود. در بند بعدی این نوشته ابعاد دیگری از این عملیات جوانمردانه گفته خواهد شد.

پنج: سردار قآنانی به علت سوابق امنیتی و اطلاعاتی سطح بالا و عدم حضور آشکار در رسانه ها، عنصری غیرقابل پیش بینی برای ارتش تروریست و سازمان اطلاعاتی آمریکا محسوب می‌شود. اما موضوعی که آمریکایی‌ها را بیش از پیش سردرگم می‌کند، غافلگیری در میدان نظامی و امنیتی در یک جبهه جدید است. آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که علاوه بر عراق که اینک آسیب پذیرترین نقطه جهان برای آن‌ها محسوب می‌شود، سردار قاآنی متخصص ویژه برخی از کشور‌های غیر از عراق در منطقه است که ارتش و نهاد‌های آمریکا در آن حضور مستقیم و گسترده دارند. به بیان دیگر قاآنی قادر است در صورت لزوم و صادر شدن دستور، جبهه جدید و خطرناکی همتراز عراق در یک نقطه و یا نقاطی دیگر از خاورمیانه دربرابر آمریکا فعال کند. جبهه جدید نیز اگر قرار بر شکل گرفتن باشد البته مانند حمله به عین الاسد شفاف، آشکار و جوانمردانه خواهد بود.

شش: اما سپاه قدس بعد از شهادت سپبهد قاسم سلیمانی قطعا موفق‌تر از قبل خواهد بود. زیرا رزمندگان بدون مرز این نهاد انقلابی از این پس پشتوانه برکات خون شهید سلیمانی را نیز با خود همراه دارند. این انگاره بر اساس سنت و لطف الهی قطعی است که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای جبهه باطل خطرناکتر خواهد بود.

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
حق نگهدار سردار
Iran (Islamic Republic of)
حجت‌الله
۰۲:۳۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
بلطف خدای بزرگ آمریکا یکبار دیگر ضربه‌های مهلکی بفرماندهی سردارقاآنی خواهد خورد و مضحکه تمام دنیا خواهدشد ،انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۰۲:۳۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
در پناه حق مولایم علی(ع) نگهدارت سردار بزرگ اسماعیل قاآنی(سردار در سایه)آمریکا و اسرائیل باید در سردرگمی وصف ناپذیری گرفتار هستند و خواهند بود از نوع عملکرد سردار بزرگ اسلام( سردار در سایه)فرزندان ما سربازان شما خواهند بود ما جان برکفانیم جانم به فدای اسلام
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ آماده نبرد
۱۲:۳۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
سردار در سایه تنها نیست و سربازان اسلام همیشه در کنارشان خواهند بود ..ما برای سربلندی اسلام و مردمان مسلمان جهان هر جا لازم باشد از مردم مسلمان جهان دفاع خواهیم کرد ...به امید روزی که جهان اسلام با هم و برای هم متحد شوند تا هیچ کشور کفری به چشم بد کشوری مسلمانی را نگاه نکنند. دعا کنیم و سعی کنیم تا هر چی زودتر اتحاد اسلامی درست بشه و دفاع کنیم تا حقوق مسلمانان جهان چه شیعه و چه سنی
Iran (Islamic Republic of)
" Sarbaze ,, Fadaeye ,, Rahbaram
۰۱:۴۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
سلام . انشاالله که خداوند متعال سلامتی و عزت ببخشد به سردار حاج اسماعیل قاآنی و نیروهای وفادار و فداکار این سردار بزرگ اسلام . بنده‌هم که در این دنیا بزرگترین افتخار نصیبم شده که بردار یک شهید بزرگوار سپاهی باشم ، حاضرم که با جان و دل و با تمام وجود ، در خط مقدم جبهه‌ی مقاومت بعنوان یک سرباز جان‌برکف در خدمت رهبر عظیم الشأن‌مان و سردار بزرگ اسلام حاج اسماعیل قاآنی قرار بگیرم و سلیمانی وار از اسلام و انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین و امت اسلامی تا آخرین قطره خون خودم دفاع کنم .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۲۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
خداقوت سردار عزیز قاانی دلاور
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۵۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
«أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ»
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ
" صدق الله العظیم " یا " صدق الله العلی العظیم".
الهی به حق شهید صدیق مظلوم عزیزمان سردار دلها فاتح قلوب امت مستضعفین متحد و یکپارچه حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص امت واحده رسول الله ص جهان اسلام ناب محمدی ص حاج قاسم سلیمانی دلاور مرد مردان و یاران و همراهان شهیدش و تمامی مومنین خوبان آزاد اندیشان خردمندان بصیر عادل جهان برسان ظهور حضرت امام معصوم بقیه الله الاعظم ع را و روح ملکوتی و صدیق شهید سردار دلها را شاد و خشنود گردان و ما را مورد شفاعتش قرار ده و دشمنان امت یکپارچه و متحد مظلوم سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص که همان ظالمین ستمگاران فراعنه نژادپرستان فاسد فاسقین فی الارض آمریکاییهای تروریست و جنایتکار خیانتکاران پست فرومایه و همپیمانانشان و صادر کنندگان دستور قتلشان ترامپ و پمپئوی کثافت و خودفروختگان خائنین کارگزارانشان در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و قاتلینشان را به درک جهنم سوزانت هر چه سریعتر واصل کن با سختترین و شدیدترین درد و بلاهای آسمانی و زمینیت و عذابهای الهیت که برایشان نازل میکنی توسط لشکریان آسمانی و زمینیت تا خار و ذلیل و نابودشان کنی و از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص با خفت و خاری نابود و فراریشان دهی . روح صدیق و شهیدشان شاد و خشنود باد و با اربابمان اباعبدالله الحسین ع محشور باد . یاد و نامش و راهش و مکتب حسینیشان که همان نابودی تروریستهای شکنجه گران جنایتکاران فاسدین و فاسقین بود تا ابد برای کل بشریت مومنین مسلمین حزب الله مستدام باد . والسلام و صلوات التماس دعا .
رحم الله من یقرا فاتحه مع الصلوات : اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم .
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
مَلِکِ یَوْمِ الدِّینِ
إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ
اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ
صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾
صدق الله العلي العظيم‬‎ .
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
السَّلامُ عَلی اَهْلِ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ مِنْ اَهْلِ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ یا اَهْلَ لا اِلهَ اللهُ بِحَقَّ لااِلهَ اِلَّا اللهُ كَیْفَ وَجَدْتُمْ قَوْلَ لا اِلهَ الَّا اللهُ مِنْ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ یا لااِلهَ اِلَّا الله بِحَقَّ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ اِغْفِرْ لِمَنْ قالَ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ وَاحْشُرْنا فی زُمْرَهِ منَ قالَ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ مُحَمَّد رَسُولُ اللهِ عَلیٌّ وَلِیُّ اللهِ:
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
اللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ ، تَابِع بَینَنَا وَ بَینَهُم بِالخَیراتِ اِنَّکَ مُجیبُ الدَعَوَاتِ اِنَّکَ غافِرَ الذَنبِ وَ الخَطیئَاتِ وَ اِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ بِحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَعَ الصَّلَوَاتِ .
لبیک یا رسول الله ص
لبیک یا فاطمه الزهرا س
لبیک یا حیدر کرار علی ع
لبیک یا حسین ع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
درود خدا و رسولش به رهبر گرانقدر عزیز مان وشاگردانی اینچنین وسردارانی غیرتمند.مرگبرآمریکا.مرگبر.اسرائیل.آلسعود کافر.
Iran (Islamic Republic of)
asad
۱۸:۵۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
دست خداوند به همراهتان
ما با خدا معامله می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۱۸:۲۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
ان شاالله ظهور آقا نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
خداوند حافظ سردار اسماعیل قاآنی باشد انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۲۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
یاشاسین سپاه قدس.

فرمانده جدید در کنار شهید حاج قاسم تربیت شده و تجربیات وی را کسب کرده است و میتوان گفت حاج قاسم دوم است.

حاج قاسم هم در حیات خود و هم شهادت خود همه برکت بود و ببینید چگونه با شهادت در جوار یکدیگر با ابو مهدی مرکز وحدت دو ملت ایران و عراق شده است.

ببینید با این شهادت چگونه این دو به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسیدند و از دل این ققنوسها چگونه ققنوسهای دیگر زاده شد تا هرگز پرچم مقاومت در مقابل مستکبرین فاسد بر زمین نیفتد تا هر چه خواهند بر سر ملتها بیاورند.

سپاه قدس نبود بلکه ایران هم نبود.
Germany
حسن
۱۵:۲۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام درود بر شما سر باز آن امام زمان خداوند نگهدارتان باشد انشا لله بتوانید انتقام سخت را از این از خدا بی خبران بگیر ید و باعث نصرت دین خدا شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
خدا حفظش کنه وبه کوری چشم دشمنان ومزدوران پیروزیهای چشم گیر وبیش ازپیش درراه است.انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
خدا حفظش کنه وبه کوری چشم دشمنان ومزدوران پیروزیهای چشم گیر وبیش ازپیش درراه است.انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
انشاا... همیشه موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
رضا ابراهیمی فیلوری
۱۳:۲۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
به برکت خون سردار شهید سلیمانی و یارانش وبا درایت سردار قرآنی انشاء الله آمریکا ذلیلانه از منطقه خارج خواهد شد،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
بسم الله القاصم الجبارین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سردار سلیمانی چون به دعوت رسمی دولت عراق بود تقریبا با اعتماد به دولت عراق به اونجا رفت وگرنه آمریکا توان یافتن و ترور سردار رو نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سردارتاآخرین قطره ی خونمان پای آرمان های سردارسلیمانی وسپاه قدس خواهیم ایستادوبه پشتوانه ی رهبری عزیزانشاالله به زودی درقدس نمازخواهیم خواند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سردارتاآخرین قطره ی خونمان پای آرمان های سردارسلیمانی وسپاه قدس خواهیم ایستادوبه پشتوانه ی رهبری عزیزانشاالله به زودی درقدس نمازخواهیم خواند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
رحمت خدا بر روح پاک حاج قاسم، سردار دلها، بهشت برین گوارایش باد! درود بیکران بر سردار بزرگ قاآنی! پایدار و برقرار و سلامت باشی، عزیز!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
خداوند از او محافظت فرماید.از دستگاه امنیتی و اطلاعاتی انتظار می‌رود بیش از پیش از نخبگان نظامی و استوره های جنگی این ملت حفاظت شود تا شاهد از دست دادن عزیزانی چون حاج قاسم نباشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
خیلی لذت بردم و واقعا افتخار کردم به وجود این مرد
-
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
عالی بود.خداوند حافظ ونگهدار تمام نگهبانان وپاسداران عزت و سربلندی و شرف و ناموس مسلمین و ایران عزیز باشه بخصوص نیروهای قدرتمند سپاه قدس و الی الخصوص سردار قاآنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام بر سردار دلیر
امید آن دارم که به رودی خبر انتقام جوانمردانه ات رو بشنوم خداوند نگهدارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
خدا حفظش کنه
Iran (Islamic Republic of)
Farid
۰۹:۲۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
درود بر تمام سرداران سپاه قدس
-
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام
سلام و صلوات خداوند متعال به ارواح طیبه شهدا ، امام شهدا و خصوصاسردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش.
از خداوند توفیق پیروزی رزمندگان اسلام ونابودی دشمنان در راس آن آمریکا ی جنایتکار و رزیم صهیونیستی را خواهانیم.
آرزوی صحت و سلامتی رزمندگان جبهه ی مقاومت بخصوص سردار قاآنی عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
از رنگ رخسار مشخص هست که انسان آزاده ای هستند ایشون . خداوند در سایه حفاظات خود از بلا و شر حفظش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام انشالله سردار در سایه ولایت و عنایت حضرت حق باشید ولی یه پشنهاد دارم یه سپاه جدید به نام قاسم سلیمانی داشته باشیم سپاه جهانی قاسم سلیمانی یعنی سه تا سپاه داشته باشیم سپاه انقلاب و سپاه قدس و سپاه قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
برروح بلند سردار سلیمانی صلوات
برای سردار برومند و بی ریاح سردار قاآنی آرزوی سلامت وموفقیت وپیروزی های بزرگ مسئلت داریم.
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۰۷:۳۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام
سردار عزیز انتقام بگیر ، زدن پایگاه آمریکا در عراق کافی نیست ، کاری کنید که با گریه و زاری فرار کنند . خوش به حال شهید تهرانی مقدم و شهید سلیمانی که همه ی عمرشون برای رضای خدا کار کردند . برای رضای خدا که کار کنی خدا تو رو توی دل همه عزیز میکنه . خدایا کمکم کن منم فقط برای رضای خودت قدم بردارم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
حفظکم الله سردار انشالله به زودی خبر فتح قدس رو بشنویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
نیازی به تفسیر نداره . سردار قاآنی مرد روزهای سخت تره . بهش افتخار میکنیم . موفق باشی سردار عزیز . خدا یار و همراهت باشه
-
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
فدای سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سردار بی ادعا موفق باشید و همه ما منتظر نابود شدن پایگاههای آمریکا در منطقه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام بر سردار قاآنی
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۰۶:۲۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
ما همه پشتیبان سرداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام و صلوات خدا بر شهدا و ملائکه انبیا و اولیا
دلمون از نبود حاج قاسم خیلی دلتنگ شده ان شا الله انتقام سخت از جنایتکاران عالم محقق شود به خواست خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
خداوند گر ز حکمت ببندد دری
ز رحمت گشاید در دیگری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
ضمن درود به ارواح پاک شهدا و امام شهدا و آرزوی توفیقات بیشتر و موثرتر رزمندگان محور مقاومت و فرمانده سردار قاآنی . بنظر همان برگزیدن او توسط حاج قاسم و حکم او توسط رهبر کفایت میکند و انشاالله نتیجه آنرا شاهد خواهیم بود . دیگر نیازی به سوابق وی نیست تا ناشناخته بودن او خود اذهان طرف مقابل با صفت دشمن مشغول داشته و خود عامل پیروزی در جبهه ها خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
حفظهم الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
خداوند ایشان را حفظ کند .امیدواریم همه افرادی که در جبهه مبارزه با جنایتکاران خالصانه از ملت ایران و مظلومین جهان دفاع میکنند در پناه خدا وسرشار از رحمت الهی باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
زنده باد یاد سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
درود خدا بر سبربازان بدون مرز اسلام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
سلام فرمانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
لبیک سپاه دلیر قدس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام بر امام و شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
شیرمرد ایرانی روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
من یک جان ناقابل دارم فدای سرداران شیر ایرانم روحت شاد سردار شیرمردم
Iran (Islamic Republic of)
درود برغیرت وطن پرستیتان
۱۹:۵۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
درود بر شیرمردان پاک ایران