حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما، در حساب توییتری خود به ممنوعیت پخش زنده دو برنامه تلویزیونی در شبکه‌های یک و افق واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما در واکنش به ممنوعیت پخش زنده دو برنامه «جهان آرا» و «ثریا» و حواشی به وجود آمده درباره این دو برنامه رسانه ملی، با تاکید براینکه پخش زنده باعث تشخیص شأن برنامه‌ها نمی‌شود و تعامل لحظه به لحظه با مخاطب از موضوعات اصلی در ساخت برنامه است، در حساب توییتری خود نوشت: 

"الزام پخش زنده به تنهایی برای برنامه شأنیت ایجاد نمی‌کند.
تعامل به لحظه با مخاطبان، بازخوردگیری فوری برنامه و انعکاس رخداد‌های مهمی را که همزمانی وقوع و اطلاع‌رسانی آن موضوعیت ملی و رسانه‌ای داشته باشد از جمله مولفه‌های پخش زنده برنامه‌های تلویزیون است. "

واکنش مدیر وابط عمومی معاونت سیما، به ممنوعیت پخش زنده دو برنامه رسانه ملی


بیشتر بخوانید: سوال تأمل‌برانگیز مجری «جهان‌آرا» از وزیر ارتباطات


گفتنی است؛ دو برنامه «جهان آرا» کاری از شبکه تلویزیونی افق و «ثریا» تولید شبکه یک سیما، مدتی پیش براساس تصمیم‌گیری‌های جدید مدیران رسانه ملی از دستور پخش زنده آنتن سیما خارج شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
زنده پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
مگر چند برنامه ی صریح و صادق در صداوسیما وجود داشت که همان ها را هم زدند ؟ با توجه به این شرایط و اتفاقات ،"برنامه ی ضبطی صریح "خنده دار است .... حالا دوستان علاوه بر کلید ،قیچی هم دارند و هر حرفی که در نقد سیاست هایشان باشد ،کات خواهد شد .... بنابراین ، جهان آرای ضبطی نمی خواهیم....تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
هنوز یادمون نرفته که عده ای میخواستن مناظره ی انتخاباتی هم غیرزنده پخش بشه..... یه قانون برای این بزرگواران وجود داره که میگه هر برنامه ای که توش حرف حقی زده میشه تا جای ممکن باید محدود بشه .... به نظرتون از چی میترسن ؟