سازمان‌های مردم نهاد نقش بسیار مهمی در توسعه همه جانبه دارند

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد نقش بسیار مهمی در توسعه همه جانبه دارند، از مسوُولان و اعضای این سازمان‌ها خواست در راستای فرهنگ‌سازی در جامعه بیشتر تلاش کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به نقش مهم و سازنده این تشکل‌های مردمی در پیشبرد اهداف جامعه گفت : هر جا مردم و سازمان‌های مردم نهاد ورود کرده‌اند شاهد حصول نتایج مطلوب بودیم و توسعه همه جانبه را مرهون حضور این سازمان‌ها می‌دانیم.

او گفت : همواره باید منافع عموم را به منافع شخصی ترجیح دهیم تا جامعه بتواند به سلامت کافی دست پیدا کند.

فرماندار کرمانشاه به تاثیر حضور سمن‌ها در بزنگاه‌های سیاسی و اجتماعی یاد کرد و با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس در اسفند ماه گفت: سازمان‌ها ی مردم نهاد همواره باید با حفظ بی‌طرفی و به دور از طرفداری از کاندیداها به روشنگری افکار عمومی به ویژه اقشار محروم جامعه بپردازند و با قاطعیت با تخلفات انتخاباتی برخورد کنند.

رنجبر افزود: نباید همیشه منتظر باشیم که دولت کاری انجام دهد بلکه خود مردم و سمن‌ها باید برنامه‌ریزی کنند تا چنانچه تخلفی صورت می‌گیرد پای کار آمده و با تخلفات برخوردهای قانونی انجام داده و آنها را به مراجع ذیصلاح گزارش کنند.

او از پدیده مذموم خرید و فروش رای به عنوان خیانت به مردم و خون شهدا یاد کرد و گفت: در این موضوع نیز نقش سمن‌ها خیلی حائز اهمیت است.

او گفت: انجمن‌های مردم نهاد به طور قطع باید در راستای فرهنگ‌سازی جامعه و بخش‌های محروم آن اقدام کرده و با این پدیده شرم‌آور خرید و فروش رای مقابله کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.