عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اگر نمایندگان احزاب در مجلس حضور داشته باشند هر حزبی مسئول رفتار نماینده برگزیده خود است.

انتخابات بدون احزاب مفهومی ندارداحمد شریف عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ویژگی بارز مجلس آینده باید منسوخ کردن قوانین ناکارآمد باشد، چرا که با انبوهی از قوانین مواجهیم که نظارت کافی برای آن ها وجود ندارد.

او با اشاره به نقش احزاب در انتخابات مجلس افزود: انتخابات بدون احزاب مفهومی ندارد؛ اگر نمایندگان احزاب در مجلس حضور داشته باشند هر حزبی مسئول رفتار نماینده برگزیده خود است.

شریف اظهار کرد: اگر اصلاح طلبان در حوزه‌های انتخابیه نامزد داشته باشند، لیست می دهند. ممکن است لیست انتخاباتی تهران کامل نشود و به لیستی با تعداد کم اکتفا کرد یا اینکه از چهره های جدید عضو شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.رضایی
۲۳:۱۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
اقای محترم امروز کی مسول نمایندگان متخلف است شما
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۹:۴۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
پر واضح است که حزب اول بفکر منافع خویش است و اگر هم فعالیتی به ظاهر مردمی انجام دهد بخاطر حفظ و تثیست جایگاه خود است. القاء تفکر لیبرالیستی سوغات غرب است که با ارزشهای اسلامی سازگار نیست.
آخرین اخبار