فرامرز محبوبی گفت: در ۹ ماه ابتدای سال جاری چهار هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال در واحد‌های صنعتی استان سمنان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرامرز محبوبی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در ۹ ماه ابتدای سال جاری چهار هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال در واحد‌های صنعتی استان سمنان سرمایه‌گذاری شده است.

او با اشاره به اینکه این میزان سرمایه‌گذاری منجر به صدور یک هزار و ۷۷۵ مجوز صنعتی و دریافت پروانه بهره‌برداری شده است، افزود: در حال حاضر یک هزار و ۷۲۰ نفر در حوزه صنعت استان سمنان مشغول به کار هستند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه ۱۳۳ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری دریافت کردند، گفت: در این مدت یک هزار و ۶۴۲ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کردند.

محبوبی بابیان اینکه واحد‌های تولیدی استان سمنان مورد پایش مستمر این سازمان قرار دارند، تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۸۱۲ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره‌برداری و مشغول به فعالیت هستند.

او بابیان اینکه این واحد‌های تولیدی صنعتی با سرمایه‌گذاری ۵۵ هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از ۵۱ هزار نفر در استان سمنان شدند، اضافه کرد: توسعه و رونق تولیدات صنعتی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های دولت برای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.