استفان کوزین گفت: در ایران، سطح مسابقات لیگ بالا است و شهر خودرو نیز در ورزشگاهی تماشایی بازی می‌کند.

مربی ایتالیایی شهرخودرو: ترسی برای حضور در ایران نداشتمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استفان کوزین، مربی ایتالیایی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در گفت و گو با نشریه رپابلیکا ایتالیا اظهار داشت: از زمانی که جوان بودم و در تیم‌های فرانسوی و سوئیسی بازی می‌کردم، علاقه داشتم تا جهان را بیشتر بشناسم. به همین دلیل به کشور‌های دور دست می‌رفتم. آن هم  جا‌هایی که خیلی‌ از مربیان آرزوی رفتن به آنجا را ندارند. در چنین کشور‌هایی پول کمتری به شما می‌دهند، اما تجربیات جدیدی کسب می‌شود.


بیشتر بخوانید: اولین حضور دستیار ایتالیایی در تمرین شهرخودرو


کوزین در پاسخ به این سوال که ترسی برای حضور در ایران نداشته است، بیان کرد: برای رفتن به ایران ترسی نداشتم. چند وقت پیش پیشنهاد یکی از  تیم‌های بغدادی را رد کردم، چرا که در آستانه  انتخابات در کشور عراق بودیم و هر روز در آنجا یک بمب‌گذاری انتحاری صورت می‌گرفت. حتی پیشنهادی از کشور لیبی داشتم که آن را هم نپذیرفتم. من ورزشی هستم و به خدا ایمان دارم.

او در باره سطح فوتبال ایران گفت: در ایران، سطح مسابقات لیگ، بالا است و  شهر خودرو در ورزشگاهی تماشایی بازی می‌کند و  درصدد رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستیم.


بیشتر بخوانید: واکنش حمیداوی به بیانیه جدید AFC


مربی ایتالیایی شهرخودرو در باره پذیرش پیشنهاد این تیم تصریح کرد: به محض رسیدن پیشنهاد شهر خودرو، آمادگی خودم را برای همکاری با این تیم اعلام کردم. من به جای سیاست، به مردم علاقه‌مند هستم. در ایران هم مردمان فوق‌العاده‌ای را می‌شناسم و اطمینان دارم که  تجربه خوبی در ایران خواهم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار