تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است پیش از آغاز رقابت های جام ملت‌های آسیا با یک تیم آفریقایی دیدار دوستانه برگزار کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است تمرینات خود را جهت آمادگی برای مسابقات جام ملت‌های آسیا از روز چهارشنبه ۹ بهمن ماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار کند. به همین منظور محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است قبل از آغاز اردو، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی جهت حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا را اعلام کند و تمرینات هم به طور رسمی از روز چهارشنبه ۹ بهمن ماه آغاز خواهد شد. به گفته ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی قرار است تمامی بازیکنان لژیونر کشورمان از همان روز اول تمرینات در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند.


بیشتر بخوانید: همگروهی تیم ملی فوتسال ایران با تاجیکستان و کویت


گفتنی است تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا قرار است با یکی از تیم‌های آفریقایی (مراکش یا مصر) دیدار تدارکاتی برگزار کند. محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گویی که با خبرنگار ما داشت درباره بازی با تیم ملی مراکش گفت: شانس مراکش بیشتر از مصر است. در دوره قبلی جام جهانی که در کلمبیا برگزار شد تیم ملی  در آن مسابقات با مراکش دیدار برگزار کرد. تیم ملی مراکش نشان داده که فوتسال قدرتمندی دارد و به اعتقاد من بازی با این تیم می‌تواند تا قبل از آغاز جام ملت‌ها برای ما مفید باشد.

او همچنین درباره زمان بازی با این تیم هم گفت: اگر تیم ملی مراکش برای بازی با ما جواب مثبت بدهد، به احتمال بسیار زیاد دهه سوم بهمن ماه با این تیم بازی خواهیم کرد. تا آن زمان هم لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی اضافه شده اند و ما می‌توانیم با ترکیب اصلی برابر این تیم بازی کنیم.»

تیم ملی فوتسال مراکش در رنکینگ جهانی جایگاه سی اُم جهان را در اختیار دارد و بازی با این تیم می‌تواند به ما تا قبل از شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا بسیار کمک کند.

مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار است از ۷ تا ۱۸ اسفند ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار شود و ۵ تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ را که شهریور ماه در لیتوانی برگزار می‌شود را کسب می‌کنند. ملی پوشان فوتسالیست کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است.

تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا باید روز پنجشنبه ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۹ برابر تیم ملی عربستان قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: شانس مراکش برای بازی با تیم ملی فوتسال کشورمان زیاد است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار