ششمین همایش فرهنگی ـ ورزشی شهید باهنر (مسابقات کارکنان دولت) یادواره شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سالن فجر کرمان آغاز شد.

میثم پاریزی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه همایش فرهنگی ـ ورزشی شهید باهنر (مسابقات کارکنان دولت) یادواره شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: امروز شاهد افتتاحیه ششمین دوره‌ی جشنواره فرهنگی ـ ورزشی شهید باهنر، ویژه کارکنان دولت در استان کرمان بودیم.

آغاز المپیاد ورزشی کارکنان دولت در کرمان + تصاویر

او افزود: در این دوره از مسابقات،  هزار و ۶۶۰ شرکت کننده‌ی خانم و آقا در رشته‌های فوتسال، والیبال، دارت، تنیس روی میز، شنا، بدمینتون، آمادگی جسمانی و طناب کشی با هم به رقابت می‌پردازند.

آغاز المپیاد ورزشی کارکنان دولت در کرمان + تصاویرپاریزی با ابراز خرسندی از استقبال خوب دستگاه‌های اجرایی استان از این رقابت‌ها تصریح کرد: خوشبختانه امسال این مسابقات با استقبال خوب و بی نظیری از سمت دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های دولتی استان کرمان رو به رو بود.

آغاز المپیاد ورزشی کارکنان دولت در کرمان + تصاویراو با اعلام اینکه این رقابت‌ها در بخش انفرادی به مدت سه روز و در بخش تیمی تا پایان دهه فجر برگزارمی شوند، بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

آغاز المپیاد ورزشی کارکنان دولت در کرمان + تصاویر

پاریزی ابراز امیدواری کرد: مسابقات کشوری کارکنان دولت را بتوانیم به میزبانی کرمان برگزار کنیم.

آغاز المپیاد ورزشی کارکنان دولت در کرمان + تصاویر

افشین مولایی، مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز در حاشیه این همایش به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه کم تحرکی در بین کارکنان دولت شایع است، آن را یک هشدار دانست و تأکید کرد: این امر باید توسط مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

آغاز المپیاد ورزشی کارکنان دولت در کرمان + تصاویر

او گفت: با نگاهی که وزارت ورزش و جوانان در پیش گرفته است، سعی می‌کنیم برای گروه‌های مخاطب متناسب با نیاز‌های جامعه برنامه‌های مختلفی داشته باشیم.

آغاز المپیاد ورزشی کارکنان دولت در کرمان + تصاویر

مولایی یکی از گروه‌هایی که در سطح کشور دارای اهمیت بسیار زیادی است و می‌تواند در رشد اقتصادی و خدماتی موثر باشد را کارکنان دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: باید شادابی و نشاط این گروه مورد توجه قرار گیرد.

آغاز المپیاد ورزشی کارکنان دولت در کرمان + تصاویراو تصریح کرد: امسال هم این المپیاد در رشته‌ها و رده‌های مختلف در سطح کشور برگزار می‌شود که استان کرمان هم به خوبی این مسئولیت را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار