فرماندهی انتظامی شهرستان دره شهر گفت: نیروی انتظامی با دو رویکرد انتظامی و اجتماعی در بحث پیشگیری از وقوع جرائم در حال فعالیت است.

فعالیت نیروی انتظامی با دو رویکرد انتظامی و اجتماعی در بحث پیشگیری از وقوع جرائم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ علی جمالوندی فرماندهی انتظامی شهرستان دره شهر در جمع کارکنان انتظامی شهرستان با اشاره به اقدامات و عملکرد مثبت انتظامی در بحث پیشگیری و کاهش جرائم و تخلفات در سطح شهرستان گفت: نیروی انتظامی با دو رویکرد انتظامی و اجتماعی در بحث پیشگیری از وقوع جرائم در حال فعالیت است.

او برخورد با مجرمان و پاسداری از حقوق اقشار مختلف جامعه و همچنین ایجاد امنیت در سطح جامعه را از وظایف ذاتی پلیس دانست وگفت: در تحقق این هدف همکاری وتعامل کلیه ارگان‌ها به ویژه دستگاه قضائی با پلیس در امر فرهنگی و اجتماعی می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

سرهنگ جمالوندی افزود: هر کجا حلقه این همکاری تنگ‌تر شود، موفقیت‌های پلیس بیشتر و چتر امنیت در سطح وسیع تری از جامعه گسترده خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره گفت: پلیس بر این اعتقاد است که هر فردی در هر جایگاه اجتماعی، از شان و منزلت اجتماعی برخوردار است و تمامی آحاد جامعه موظفند، به حقوق اجتماعی دیگران احترام بگذارند.

سرهنگ جمالوندی با بیان اینکه نیروی انتظامی در نوک پیکان برخورد با جرائم قرار دارد، خاطر نشان کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه و مشارکت مردم نقش تعیین کننده‌ای در پیشگیری از وقوع جرائم دارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.