معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه رییس بنیادمسکن کشور، استاندار سیستان و بلوچستان و مسوولان محلی از مناطق سیلزده چابهار بازدید کردند.

نوبخت از مناطق سیلزده چابهار بازدید کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه رییس بنیادمسکن کشور، استاندار سیستان و بلوچستان و مسوولان محلی از مناطق سیلزده چابهار بازدید کردند.

نوبخت را در این سفر علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همراهی می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم استقبال از معاون رییس جمهوری به خبرنگار ایرنا گفت: دکتر نوبخت در این سفر علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان در جلسه شورای برنامه‌ریزی حضور خواهد یافت.

احمدعلی موهبتی افزود: کلنگ‌زنی تعدادی از واحد‌های مسکونی از دیگر برنامه‌های سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: همچنین قرار است برخی از واحد‌های مسکونی مناطق محروم که قبل‌تر به دست دکتر نوبخت کلنگ‌زنی شده بود، افتتاح شود.

رییس جمهوری، اکثر وزیران، رییس مجلس شورای اسلامی، فرماندهان ارتش و سپاه که از مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان بازدید کردند بر رسیدگی به مناطق سیلزدگان تاکید داشتند و شانه به شانه هم در میدان حضور یافتند. با این حال مردم سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان احتیاج به کمک دارند و منتظر کمک‌های بیشتری از سوی مردم نوعدوست کشور هستند.

سامانه بارشی سیل‌آسایی که استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تاثیر قرار داد و وضعیت سیستان و بلوچستان را بسیار بدتر از دو استان دیگر کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار