سالن شهید دستغیب شیراز از روز پنج شنبه پذیرای علاقمندان به کشتی فرنگی است.

محمد موسایی سرپرست چهلمین دوره پیکار‌های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی و گرامیداشت دهه مبارک فجر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: این رقابت‌ها روز‌های پنج شنبه و جمعه سوم و چهارم بهمن ماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ تا ۱۳ و ۳۰ صبح و ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب است که تماشای پیکار‌های بین المللی کشتی جام تختی برای علاقمندان رایگان است.

موسایی افزود: تیم‌های تاجیکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان، روسیه میهمانان خارجی این رقابت‌ها هستند و سالن شهید آیت اله دستغیب با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر، پذیرای علاقمندان به رشته پرطرفدار کشتی است.

سرپرست مسابقات بین المللی کشتی فرنگی اضافه کرد: نزدیک به ۱۴۰ فرنگی کار در این رقابت‌ها حضور دارند که تیم ملی ایران با نفرات آماده و بهترین‌های خود مقابل حریفان به روی تشک خواهد رفت و تیم ارمنستان هم با ترکیب کامل به ایران آمده است.

اسماعیل هادی حسن ناظر اتحادیه جهانی کشتی هم با ابراز رضایت از شرایط میزبانی شیراز گفت: هیچ چیز در ایران و شهر شیراز مخاطره آمیز نیست و موضوعی نبوده که به من استرس وارد کند و شهر شیراز بخوبی شرایط برگزاری رقابت‌های بین المللی جام جهان پهلوان تختی را فراهم کرده و امنیت زیادی را در ایران مشاهده کردم و بعنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی از حضور در ایران و شهر شیراز خرسندم.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شود و کادرفنی تیم ملی نفرات برتر را به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت می‌کنند تا برای حضور در پیکار‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک ۲۰۲۰، آماده شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار