معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی دو ماه گذشته ۹۱۵ مورد از املاک دانشگاه در سامانه اموال دستگاه‌های اجرایی (سادا)، ثبت شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ایمانی معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در طی دو ماه گذشته با ثبت ۹۱۵ مورد از املاک دانشگاه در سامانه اموال دستگاه‌های اجرایی (سادا)، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به رشد سه برابری در این زمینه رسیده است.

او گفت : با تلاش همکاران این ستاد، ۹۵ درصد املاک دانشگاه در سامانه سادا و همچنین ۱۰۰ درصد این املاک در سامانه حقوقی دانشگاه ثبت شده است.

ایمانی افزود : خریداری و تملک املاک مورد نیاز دانشگاه پس از بررسی و تصویب در کمیته تخصیص باید در ستادفرعی مستند سازی املاک و اموال غیر منقول دانشگاه نیز به تصویب برسد.

او افزود : ثبت املاک دانشگاه در سامانه سادا باید به ۱۰۰ درصد برسد وتمام اطلاعات اموال غیر منقول دانشگاه نیز باید به صورت کامل در سامانه ثبت گردد.

ایمانی گفت : پایش شبکه‌های تابعه دانشگاه در زمینه ارزیابی و ثبت املاک و اموال غیر منقول به صورت مداوم صورت گیرد و شبکه‌های فعال در این زمینه مورد تشویق قرار گیرند.

عبدی مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ثبت ۹۵ درصدی املاک دانشگاه در سامانه بسیار قابل توجه است و همکاران این ستاد برای رسیدن به این مرحله تلاش بی وقفه‌ای داشته اند که بسیار قابل تقدیر است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.