رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:طرح ملی فجر تا نوروز از سوم بهمن ماه در خراسان رضوی اجرایی می‌شود.

اجرای طرح ملی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هانیه امانی رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:هدف از اجرای این طرح، ارتقاء سلامت جسمی و روانی برای فرد، خانواده و جامعه، ترویج و اصلاح سبک زندگی بر مبنای فعالیت بدنی، افزایش امید به زندگی و نشاط در بین آحاد جامعه، بالا بردن سواد حرکتی و سواد ورزشی است.

او ادامه داد:اجرای همسو و هماهنگ فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزش همگانی فدراسیون ها، شهرداری‌ها و سایر دستگاه ها، نهادینه کردن فرهنگ ورزش و تفریحات سالم در بین آحاد جامعه با تشویق عموم مردم به ورزش و فعالیت بدنی، معرفی و احیاءبازی‌های بومی و سنتی مناطق مختلف ایران و آشنایی با رشته‌های متنوع از دیگر اهداف این طرح است.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: این جشنواره در دو بازه زمانی ۱۲ تا ۲۲بهمن ماه و ۲۰اسفند ماه تا ۲۰ فروردین ماه با مشارکت خانواده‌ها و اجرای برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

امانی افزود: از برنامه‌های این جشنواره می‌توان به دوی همگانی و ورزش‌های تفریحی کوهنوردی، پیاده روی خانوادگی، فوتبال و بسکتبال سه نفره، دارت، طناب کشی و بازی‌های بومی محلی به صورت ایستگاهی در خراسان رضوی اشاره کرد.
 
انتهای پیام//ع.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.