تیم فوتبال لیورپول موفق شد در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ جزیره ولورهمپتون را ببرد.

ولورهمپتون ۱ - لیورپول ۲ / ادامه روند خوب قرمز‌های مرسی ساید در لیگ انگلیسبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال ولورهمپتون و لیورپول در ادامه رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ جزیره از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند، این آخرین دیدار این هفته بود که به میزبانی ولورهمپتونی‌ها برگزار شد.  

لیورپول که تا پیش از این بازی با ۶۷ امتیاز و اختلافی ۱۶ امتیازی نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول لیگ جزیره حضور داشت موفق شد در این بازی نه چندان آسان هم ۲ -۱ ببرد و ۷۰ امتیازی شود. آن‌ها با این برد جایگاهشان را بیش از پیش تثبیت کردند.  

هندرسون در دقیقه ۸ بازی نخستین گل را به ثمر رساند، پس از این بازی تا پایان نیمه نخست گل دیگری نداشت، اما در لحظات آغازین نیمه دوم و در دقیقه ۵۱ این خیمنز بود که موفق شد برای ولورهمپتون گل زنی کند و بازی را به تساوی بکشاند. پس از این هم بازی بیش از ۳۰ دقیقه گل دیگری نداشت و در نهایت فیرمینو روی پاس هندرسون گل دوم و برتری لیورپول را به ثمر رساند.  

ولورهمپتون که هموراه به تیم‌های قدرتمند و صاحب نام به سختی می‌بازد در این بازی نتیجه را واگذار کرد تا همچنان با ۳۴ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی باقی بماند.  


بیشتر بخوانید: چلسی ۲ - آرسنال ۲ / جدال لندنی‌ها برنده نداشت


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار