‍ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت:کلیه راهداران به ویژه در محور‌های برفگیر با ماشین آلات راهداری مستقر هستند و کار عملیات برف روبی ونمک پاشی را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۴۰ نفر نیروی راهدار با ۷۰ دستگاه راهداری در آماده باش، گشت زنی و استقرار در راهدارخانه‌ها هستند.

جمیلی افزود: به دلیل کولاک شدید در محور‌های شمال استان پلیس راه شمال استان شب گذشته محور راین _ساردوئیه و راین _سربیژن را تا صبح فردا مسدود اعلام کرده بود که اکنون بازگشایی شده است.

اوبا بیان اینکه محور‌های خروجی ازحوزه گردنه سربیژن به سمت کرمان و ازساردوئیه به جهت اعلام حوزه پلیس راه مقصد که شمال کرمان است گفت:عملا خودرو‌های عبوری از سمت جیرفت و ساردوئیه به سمت این مسیر‌ها بایستی جوانب احتیاط را رعایت و از سفر غیر ضرور پرهیز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود:با توجه به شرایط جوی موجود و ادامه این روند تا ظهرامروز رانندگان برای گذر از گردنه‌های برفگیر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و جوانب احتیاط را هم رعایت کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت:در صورت اعلام هرگونه مسدودی راه‌ها اطلاعیه‌های صادره مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل از طریق روابط عمومی به اطلاع مردم و رانندگان خواهد رسید.

شماره ۱۴۱مرکز مدیریت راه‌ها هم برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حمل و نقل ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار