دو بازی حماسه نادر و دلیران تنگستان تولید می‌شود

دو بازی موبایلی حماسه نادر و دلیران تنگستان به تایید رسیده و به زودی به تولید می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج امروز در مراسم پایانی نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج  در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، گفت: تولید دو بازی حماسه نادر و دلیران تنگستان با اعتبار ۶ میلیارد ریال به تایید فرمانده کل سپاه رسیده است و به زودی به تولید می‌رسد.

مهدی جعفری جوزانی افزود: یکی از گام‌های موثر برای تحقق اهدافمان در فضای مجازی این است که به موقع در فضای مجازی حضور داشته باشیم و محتوایی تولید کنیم که بین مردم نمایان شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز با اشاره به جایگاه ویژه این استان، بیان کرد: به همین دلیل باید در همه زمینه‌ها آمادگی مقابله با تهدیدهای دشمن را داشته باشیم.

سردار علی رزمجو افزود: امروز فضای مجازی جایگزین بخش‌های مهمی از زندگی روز مره انسان‌ها شده است به گونه‌ای که کمتر افرادی هستند که تا کنون با فضای مجازی روبه‌رو نشده باشند به همین دلیل باید از فضای مجازی در ابعاد مختلف برای ترویج اندیشه‌های انقلاب اسلامی در گستره جهانی استفاده کرد.

او بیان کرد: سلاح‌های فضای مجازی به مراتب مخرب‌تر از سلاح‌های جنگ نظامی است. ما در عصر تسخیر اذهان و افکار عمومی با سلاح امواج و رسانه قرار داریم و باید آرایش‌ها و صحنه آرایی‌ها براساس اینترنت و ابزار‌های رسانه‌ای باشد.

فرزاد سیمی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر هم بیان کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج دوم بهمن همزمان با سراسر کشور با رمز یا زهرا (س) در بوشهر آغاز شد و  ۱۰۰ نفر در قالب ۳۰ تیم  در سه حوزه ساخت اپلیکیشن تلفن همراه، موشن گرافی و انیمیشن با هم رقابت کردند.

در این مراسم، از برترین‌های این رویداد تجلیل و از کتاب «سایبان» که با موضوع تهدید‌ها و آسیب‌های فضای مجازی در مجموعه پلیس فتا استان بوشهر تولید شده، رونمایی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.