درخشش ورزشکاران خوزستانی در مسابقات ووشو

ورزشکاران خوزستانی در مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی خوش درخشیدند.

ندا نیسی نائب رئیس هیئت ووشو بانوان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نتایج مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور آقایان در بخش ساندا که در تاریخ ٢ بهمن لغایت ٤ بهمن ماه در استان کردستان با ۳ مدال ارزشمند برای ورزشکاران استان خوزستان به پایان رسید.

او افزود: علیرضا عباسی مدال طلا، رضا غیبی و حمیدرضا بعقوبی مدال برنز را کسب کردند همچنین تالوکاران نیز طی روزهای شنبه تا دوشنبه و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت می پردازند.

نیسی بیان داشت: این مسابقات در شهر سنندج برگزار شد که ۳۱۰ سانداکار از تمامی استان‌ها و در قالب ۳۵ تیم در بخش ساندا به میدان رفتند.

نائب رئیس هیئت ووشو بانوان استان خوزستان تصریح کرد: ووشو ۲۰ سبک مختلف دارد که در کشور ما ۱۷ سبک فعال است و در استان خوزستان نماینده هرسبک نفرات برتر را از استان شناسایی و برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی می‌کند.

ساندا  یک ورزش رزمی تن به تنِ چینی و یکی از پر قابلیت‌ترین رشته‌های رزمی می‌باشد که در دسته سبک‌های ترکیبی رزمی به‌شمار میرود. این سبک ترکیب کشتی،  کیک بوکسینگ و ژیمناستیک است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.