کنگره شعر «پرواز تا خورشید» با هدف اعتلای فرهنگ شهادت و پاسداشت شهید سلیمانی و همرزمانش و گرامیداشت شهادت مسافران پرواز هواپیمایی اوکراین در دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره کنگره شعر «پرواز تا خورشید» را با هدف اعتلای فرهنگ شهادت، تقویت جبهه مقاومت و پاسداشت شهید سلیمانی و همرزمانش و گرامیداشت شهدای پرواز هواپیمای اوکراینی  برگزار می‌کند.

موضوعات کنگره نگاهی نو به مفاهیم پیروزی، آزادی، آزادگی و شهادت، نقش سردار سلیمانی در درخشش قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی، تجلیل و گرامیداشت یاد و نام شهیدان و دلجویی از بازماندگان مسافران هواپیمای اوکراینی و حفظ ارزش‌های انقلاب در کنار وحدت و وفاق ملی است و هیچ محدودیتی در قالب اشعار ارسالی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: حمایت کامل و قاطع دانشگاهیان از انتقام سخت


براساس این گزارش، شرکت‎کنندگان می‌توانند حداکثر ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کنند، آثار برگزیده به صورت کتاب منتشر خواهد شد و متقاضیان می‌توانند برای ارسال آثار وارد سایت https://sardar.soore.ac.ir بخش ویژه فراخوان شوند و اشعار خود را پس از ثبت نام، در قالب فایل word یا در قسمت متن شعر ارسال کنند. در صورت بروز هر گونه مشکل در ارسال آثار در سایت نیز می‌توانند آن را به نشانی parvaztakhorshid@soore.ac.ir ارسال کنند.

به تمام پذیرفته شدگان گواهی شرکت اعطاء می شود و به نفرات منتخب علاوه بر لوح تقدیر مبلغ ۱۰ میلیون ریال به برگزیده اوّل، ۸ میلیون ریال به برگزیده دوم، ۷ میلیون ریال به برگزیده سوم و به ۵ نفر مبلغ ۳ میلیون ریال همراه با لوح تقدیر به عنوان «شایستگان تقدیر» اهداء می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار