معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: نباید اجازه دهیم فضای مجازی مأمنی برای به حاشیه کشاندن خواسته‌های به حق مردم باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید محمد موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در چهارمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان اظهار داشت: با هر نوع فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی که منجر به تشویش اذهان عمومی و ایجاد تفرقه در جامعه باشد مقابله خواهد شد.

او افزود: خط مشی اساسی در انتخابات پیش رو ایجاد فضایی سالم و پرشور برای مشارکت حداکثری شهروندان است و مسئولان و متولیان امر موظفند با بی طرفی و رعایت امانتداری برای حفظ امنیت انتخابات تلاش نمایند.

موسوی اضافه کرد: امروز به وضوح مشخص است که دشمنان با برنامه‌های مختلف و استفاده از رسانه‌ها و تجهیزات ارتباطی سعی دارند زمینه تحریک اذهان عمومی را در کشور فراهم آورده و ضمن بزرگنمایی کاستی‌ها و تخریب شخصیت‌های مهم انقلابی، نظام جمهوری اسلامی را به چالش بکشند.

او ادامه داد: ملت ایران همواره با حضور در صحنه‌های مختلف به ویژه عرصه انتخابات صلابت و توانمندی خود را به رخ جهانیان کشانده و تبلور حقیقی مردم سالاری دینی را در نظام اسلامی به نماش گذاشته است.

موسوی گفت: پاسداری و صیانت از این مهم نیازمند ایجاد وفاق و همدلی در کشور است و همه مسئولان موظفند با بستر سازی مناسب فرآیند تکاملی اقتدار و عزت ملی را در کشور تداوم بخشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار