فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) به دنبال راهکاری است تا رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال جذاب‌تر از قبل شود.

فدراسیون جهانی والیبال به دنبال جذاب‌تر کردن لیگ ملت‌هابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در سال ۲۰۲۰ از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تیم‌های مختلف حاضر در این رقابت‌ها پیش از مسابقات المپیک با هم بازی می‌کنند. این رقابت‌ها همواره طرفدران زیادی در جهان دارد و فرصت خوبی برای بسیاری از تیم‌ها است تا هم بازیکنانشان به تجربه‌های خوبی دست یابند و هم تنه به تنه بزرگان جهان بازی کنند و مدال بگیرند.

این رقابت‌ها که هر ساله برگزار می‌شود همواره شاهد برخی تغییرات در نحوه برگزاری اش بوده است و حالا زمزمه‌هایی از تغییرات دیگری برای جذاب‌تر شدن این رقابت‌ها مطرح شده است.

گفته می‌شود که در جلسه‌ی کمیته فنی فدراسیون جهانی صحبت‌هایی از کاهش تعداد بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها مطرح شده است تا تیم‌های مختلف مجبور شوند از ترکیب‌ اصلی خود برای این مسابقات سود ببرند، ممکن است کشور هایی، چون لهستان، روسیه و ایتالیا با این طرح موافقت نکنند.

هم اکنون هر تیم می‌تواند در این مسابقات ۲۵ بازیکن داشته باشد و احتملا این نفرات کمتر شوند و به ۱۸ نفر برسند. البته هنوز چنین مسئله‌ای قطعی نیست و ممکن است در جلسات آینده با آن موافقت نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار