معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های آتی کاهش خیلی چشمگیری که قبلا پیش‌بینی شده بود در دمای هوا نداریم .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی محمد زورآوند معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه طی روز‌های آتی کاهش خیلی چشمگیری که قبلا پیش‌بینی شده بود در دمای هوا نداریم، گفت : کاهش دما بین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد خواهد بود و برای سه شب آینده دمای اکثر نواحی استان زیر صفر می‌رود.

او با بیان اینکه قبلا پیش‌بینی شده بود برای روز‌های آتی کاهش هفت تا هشت درجه‌ای دمای هوا را با ریزش هوای سرد داشته باشیم، گفت : هم اکنون بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد این کاهش به اندازه سه تا چهار درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

او این میزان کاهش دما را برای زمان کنونی کاملا طبیعی دانست و افزود: این کاهش دما از امشب اغاز می‌شود و تا سه شب آینده و صبح‌های زود در سطح استان تداوم دارد.

 معاون هواشناسی استان کرمانشاه،گفت: اگرچه دمای برخی نقاط استان ممکن است تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر نیز کاهش یابد، اما برای شهر کرمانشاه دمای منفی سه تا چهار درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

زورآوند گفت: بعد از این سه روز، دمای هوا دوباره افزایش خواهد یافت و این افزایش دما برای پنج تا شش روز ادامه دارد.

او گفت: طی روز‌های آتی بارشی را نیز در سطح استان نخواهیم داشت .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.