رئیس کمیته امداد بندرزک از کمک ۷۸ میلیون تومانی مردم بندر کرگان به سیل‌زدگان جاسک و استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،رئیس کمیته امداد بندرزک میناب گفت: مردم بندر کرگان به سیل‌زدگان جاسک و استان سیستان و بلوچستان۷۸ میلیون تومان کمک کردند.

اسماعیل نگهبان، افزود:مردم نوع‌دوست و نیک‌اندیش بندر کرگان شهرستان میناب در اقدامی خداپسندانه به تأمین اقلام و لوازم ضروری موردنیاز سیل‌زدگان شهرستان جاسک هرمزگان و استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

او گفت: کمیته امداد بندرزک نیز هم‌زمان با سایر ادارات استان اقدام به رایزنی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور تأمین نیاز‌های ضروری سیل‌زدگان نمود که مردم نوع‌دوست و نیک‌اندیش بندر کرگان شهرستان میناب در اقدامی خداپسندانه به تأمین اقلام و لوازم ضروری سیل‌زدگان شهرستان جاسک هرمزگان و استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

نگهبان افزود: محموله‌های اهدایی با تلاش شورای اسلامی، دهیاری و مردم نیکوکار منطقه کرگان تأمین‌شده و شامل پوشاک، پتو، موکت، مواد غذایی و اقلام بهداشتی به ارزش ۷۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که در قالب یک کامیون و دو خودرو وانت توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناطق سیل‌زده در شهرستان جاسک و استان سیستان و بلوچستان ارسال گردیده است و به شکلی برنامه‌ریزی‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان در مناطق سیل‌زده توزیع شود.

او ضمن تشکر از مردم نیکوکار که همیشه یاریگر نیازمندان هستند، گفت: مردم خیراندیش می‌توانند از طریق واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۱۶۹ بنام کمیته امداد نزد بانک ملی به هم‌وطنان سیل‌زده کمک کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.