شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی صنایع، امروز با حضور جمعی از مسئولان به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی صنایع با حضور انوشیروان محسنی‌بند‌پی استاندار تهران، مهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا (س)،  اولیا معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، مهدی فتح‌اله رئیس انجمن مهندسی صنایع ایران و سایر مسئولان و مدیران دانشگاه و دانشجویان به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.

ملانظری در این کنفرانس با اظهار خرسندی نسبت به میزبانی شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی صنایع، گفت: دانشگاه الزهرا امروزه به عنوان الگو و نماد دانشگاه خاص بانوان با بیش از ۱۰ هزار دانشجو و ۱۷۰ دانشجوی بین‌الملل در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی گام برمی‌دارد.

او با بیان اینکه گروه مهندسی صنایع این دانشگاه بیش از ۳۰ سال قدمت دارد، افزود: امروزه مفتخریم که دانشگاه توانسته با تکیه بر ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اساتید، دانشجویانی را تربیت کند تا در حوزه مهندسی صنایع افتخارات بزرگی را رقم بزنند.

رئیس دانشگاه الزهرا (س) با تاکید بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی در کشور و صرفه‌جویی در هزینه‌ها مطرح کرد: مهندسی صنایع ستون اقتصاد مقاومتی است و نقش مؤثری در صرفه‌جویی هزینه‌ها در بخش‌های مختلف دارد لذا لازم است تا این حوزه به صورت جدی مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: تحول دیجیتال در شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ایران


ملانظری با اشاره به لزوم اطلاع گروه‌های مهندسی صنایع کشور از آخرین تحولات دیجیتال جهان، عنوان کرد: استفاده از حوزه دیجیتال فرصتی را جهت تغییر مدل‌های کسب و کار و استفاده از تکنولوژی در این زمینه فراهم می‌کند و مهندسین صنایع در واقع آغازگر این تحولات در کشور هستند.

او در پایان گفت: امیدواریم این کنفرانس فرصتی برای ارتقای سطح دانش مسائل و تحولات دیجیتال در کشور باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.