مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری، از ثبت نام پنج هزار و سه فرزند محسنین و یتیم در سامانه اکرام ایتام خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۵ فرزند محسنین ساکن استان فاقد حامی مالی و نیازمند حمایت‌های مالی نیکوکاران هستند.

او با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل فرزندان مددجوی دارای سرپرست ناتوان است افزود: مشمولان این طرح دارای سرپرست هستند، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

ملک پور اضافه کرد: پنج هزار و سه فرزند محسنین و یتیم در سامانه اکرام ایتام و فرزندان محسنین استان ثبت نام شده اند که از این تعداد دو هزار و ۸۸۸ نفر فرزند محسنین هستند.

او ادامه داد: کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد.

ملک پور گفت: نیکوکاران علاقمند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰۰ هزار ریال سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار