مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه ۵ بهمن ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه ۵ بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۱۹ کیلو گرم تریاک در عسلویه و دیلم

فرمانده انتظامی عسلویه گفت: ۹۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از خودرو سواری پژو ۲۰۶ کشف شد.

 سرهنگ پیمان فتاحی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده ۹۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و یک متهم را کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم نیز گفت: ۲۴ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پراید کشف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند یک قاچاقچی قصد دارد مواد مخدر را با یک دستگاه خودرو سواری پراید جابه‌جا کند.

او بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، خودرو مورد نظر در ایستگاه بازرسی شهید موسوی متوقف شد و در بازرسی از آن  ۲۴ کیلوگرم تریاک که در باک خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی دیلم با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، گفت: متهم، مواد مخدر را از استان فارس تهیه کرده و قصد انتقال آن را به یکی از استان‌های مرکزی داشت.

سارقان حرفه‌ای با ۱۰ فقره سرقت در گناوه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ حسین احمدی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، دو سارق حرفه‌ای منزل در مخفیگاهشان در یکی از محله‌های شهر گناوه دستگیر شدند.

او بیان کرد: متهمان در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

توقیف محموله دزدگیر خودرو قاچاق در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون، تعدادی دزدگیر خودرو قاچاق در دشتستان کشف شد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در محور خروجی شهرستان دشتستان به استان فارس، هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

او عنوان کرد: در بازرسی صورت گرفته از وسیله نقلیه توقیفی ۹۳۱ کارتن دزدگیر خودرو بدون  مدارک گمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.