باغ آبادی گفت: با سپاهان بازی خوبی را انجام دادیم و در نیمه اول ۲ موقعیت صد در صد گل را از دست دادیم.

نیمه اول، ۲ موقعیت صد در صد گلزنی را از دست دادیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا باغ آبادی مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از تساوی برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: تیمم امروز بازی خوبی را برابر سپاهان انجام داد. سپاهان واقعا یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر بوده و همیشه قابل احترام بوده است. تیم آن‌ها در هر پست ۲ بازیکن با تجربه دارد و بازی کردن در مقابل این تیم همیشه سخت است.

او افزود: امروز ما خوب بازی کردیم حتی در نیمه اول هم می‌توانستیم ۲ گل بزنیم، اما با بدشانسی توپ هایمان به گل تبدیل نشد. تیم ما در نیم فصل اول بازیکنان ارزشمندی را از دست داد، اما با وجود جوانانمان توانستیم در بازی با سپاهان نتیجه خوبی را کسب کنیم و امیدوارم در ادامه رقابت‌های لیگ هم موفق باشیم.

مربی ماشین سازی تبریز درباره خط دفاعی این تیم هم گفت: دقیقه ۹۴ سپاهان یک موقعیت بسیار خطرناکی داشت که خوشبختانه توپشان به گل تبدیل نشد و باید بیشتر روی نقاط ضعف تیممان کار کنیم.

او ادامه داد: به هر حال ما امروز با تیمی بازی داشتیم که از کادر فنی و بازیکنان با تجربه‌ای بهره می‌برد. مطمئن باشید تیم ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بتواند نتیجه‌ای در خور شان این باشگاه بگیرد.

باغ آبادی درباره برنامه این تیم برای نیم فصل دوم هم بیان داشت: همه دوست دارند تیمشان در لیگ برتر در رده بالای جدول قرار بگیرد و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم. تمام تلاش ما این است که در مسابقاتی که در خانه به مصاف حریفان می‌رویم به کسی باج ندهیم تا بتوانیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم. در تیم ما بازیکنان مستعد زیادی حضور دارند و همچنین در ترکیب خودمان حدود ۹ بازیکن امید داریم که می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

مربی ماشین سازی تبریز افزود: از هوادارن تیممان هم تشکر می‌کنم که امروز به استادیوم آمدند و از تیم حمایت کردند و همین حمایت‌ها باعث دلگرمی ما در ادامه رقابت‌های لیگ برتر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار