به تازگی تصویری اسلحه‌به‌دست از سپهبد شهید قاسم سلیمانی در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سپهبد شهید قاسم سلیمانی در زمان حیات فرمانده سپاه قدس بودند. ایشان چند هفته پیش در طی یک عملیات تروریستی که ترامپ دستور آن را داده بود به شهادت رسیدند.

پس از شهادت وی واکنش‌های بسیاری در سراسر جهان صورت گرفت و افراد زیادی در غم ایشان سوگواری کردند. تصاویر نسبتا زیادی از سردار سلیمانی پس از شهادتشان در فضای مجازی منتشر شد که هر کدام نشان دهنده بخش خاصی از زندگی این بزرگوار بودند، اما به تازگی یک عکس جدید منتشر شده است.

در جدیدترین تصویر منتشر شده از سپهبد شهید قاسم سلیمانی ایشان در حالی که لباس نظامی بر تن دارند اسلحه در دست گرفته‌اند. در ادامه این تصویر سپهبد شهید قاسم سلیمانی را مشاهده می‌کنید.

تصویری از سپهبد قاسم سلیمانی با اسلحه منتشر شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت فراموشت نمی کنیم راهت را ادامه می‌دهیم شفاعت کن همه ما رو سلام همه مارو ب امام حسین و حضرت عباس و حضرت فاطمه برسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
ای جان جانانم سردار باغیرت ایرانم.ای خدا دیگه کی میتونه اینقدر شیرین بخندد.اینقدر زیبا بر روی مرگ لبخند بزند .ای جان.الهی به فدای خنده های زیبایت سردار رشیدم،دلاورم،مرد تکرار نشدنی.هر چ بیشتر بگویم عطش من بیشتر میشود .وااااااااااااای و هزاران واااااااای
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۰۰:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
شفاعت کن ای سردار دلها شفاعت کن ای بزرگ مرد تاریخ ایران خیلی خیلی با معرفت بود فرمانده خدانگهدارت سلام همه رو به امام حسین برسان.