درخشش طرح ارتباط با صنعت دانشگاه جندی شاپور دزفول در کشور

مدیر امور فناوری، تجاری‌سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: طرح بررسی و تحلیل اثرات هارمونیک جریان بر دقت لوازم اندازه‌گیری برگزیده کشوری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد ذاکرمشفق مدیر امور فناوری، تجاری‌سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: طرح بررسی و تحلیل اثرات هارمونیک جریان بر دقت لوازم اندازه‌گیری از طرح‌های ارتباط با صنعت این دانشگاه برگزیده کشوری شد.

او افزود: این طرح به بررسی و تحلیل اثرات، هارمونیک جریان بر دقت لوازم اندازه‌گیری می‌پردازد.

ذاکر مشفق اظهار داشت: رشد استفاده از ادوات الکترونیک قدرت در مصرف کننده‌های مختلف انرژی الکتریکی باعث افزایش جریان‌های هارمونیک در شبکه توزیع شده است.

مهدی سرادارزاده مجری این طرح گفت: در این پژوهش با بررسی دقیق منابع هارمونیکی و استاندارد‌های مختلف در این زمینه و همچنین آزمایش‌های میدانی منابع هارمونیکی و مشترکان مختلف در شبکه، شناسایی کاملی از نوع هارمونیکی جریان ایجاد شده به دست آمده است.

او بیان کرد: نتایج این تحقیق می‌تواند در بهبود ساختار کشور‌های موجود در شبکه استفاده شود و معضلات جاری آن‌ها را بهبود بخشد.

سرادارزاده افزود: طرح حدود ۵۰ دانشگاه و پژوهشگاه از بین حدود ۱۶۰ دانشگاه و مراکز آموزش عالی و پژوهشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۸ موفق به کسب عنوان طرح صنعتی برگزیده اعلام شده است.

دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول هم اکنون دارای ۱۶ گرایش فنی و بیش از ۳ هزار دانشجو است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.