در جلسه شورای شهر تهران انجام شد:

تصویب لوایح شهرداری تهران در حوزه اخذ عوارض

اعضای شورای شهر تهران ۴ لایحه شهرداری تهران در حوزه اخذ عوارض را با قید یک فوریت به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،۴لایحه یک فوریتی از سوی شهرداری تهران در جلسه صد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران که امروز یکشنبه ۶ بهمن ماه برگزار شد در دستور کار قرار گرفت.

حامد مظاهریان معاون منابع انسانی و امور شورا در ابتدای بررسی این ۴ لایحه اظهار کرد: ۴ لایحه از سوی شهرداری تقدیم شورای شهر شد که تمام آن‌ها به قید یک فوریت مطرح است و امیدواریم تا ۱۵ بهمن ماه آماده شود که بتوانیم در سال آینده آن را اجرایی کنیم.

پس از اظهار نظر مظاهریان لوایح ارائه شده از سوی هیئت رئیسه شورای شهر تهران قرائت و رأی گیری شد.

لایحه نخست با موضوع اصلاح مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز در شهر تهران بود که با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.

دومین لایحه مربوط به اخذ عوارض نصب و نگهداری دوره‌ای دکل‌های مخابراتی بود که از سوی شهرداری تهران ارائه شد و اعضای این شورا با ۱۹ رأی موافق آن را به تصویب رساندند.

سومین لایحه مربوط به عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک و آلودگی هوا بود که از سوی شهرداری تهران ارائه شد.

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در مخالفت با فوریت این لایحه اظهار کرد: با توجه به این نکته که تا به امروز گزارشی درباره عوارض ارائه نشده است و با فوریت این لایحه مخالف هستم.

مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران در موافقت با فوریت این لایحه بیان کرد: با توجه به این نکته که تا ۱۵ بهمن ماه زمان کمی باقی مانده من با فوریت آن موافق هستم.

پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان لایحه اخذ عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک و آلودگی هوا به رأی گذاشته شد که با ۱۷ رأی موافق به تصویب رسید.

لایحه صدور عوارض پروانه ساختمانی بر اساس مرغوبیت مکانی نیز از سوی شهردار تهران با قید یک فوریت مطرح شدکه با ۱۸ رای موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار