مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یک شنبه ۶ بهمن ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۳ کیلو تریاک در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف شد.

او افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مسیر جنوب به شمال در حال عبور بود، مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی رودبار با بیان اینکه در بازرسی از ساک یکی از مسافران این اتوبوس ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد، اظهار داشت: در این راستا متهم که مردی ۵۲ ساله بود دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فیضی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارق انباری آپارتمان‌ها در رشت دستگیر شد

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت گفت: سارقی که اقدام به ۱۲ فقره سرقت از انباری آپارتمان‌ها در این شهرستان کرده بود، دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت انباری آپارتمان‌ها در حال ساخت در سطح شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رشت افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی‌های شبانه روزی در محدوده مسکن مهر شهر رشت به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ رمضانی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو مورد نظر مقداری سیم‌های برق سیار کشف شد، اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت از انباری آپارتمان‌های در حال ساخت در شهر رشت اعتراف کرد.

او با اشاره به اینکه متهم ۲۲ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بی جهت و به صورت مشکوک در محدوده محل سکونت آن‌ها پرسه می‌زنند، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف 28 قلم شی تاریخی در لنگرود

سرهنگ محمد علی پور، فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: 28 قلم شی تاریخی در بازرسی از یک خودروی سواری در کومله لنگرود کشف و ضبط شد.

او افزود: ماموران یگان حفاظت این تعداد شی تاریخی که شامل سینی مسی، ظروف سفالی و سکه است را در بازرسی از یک پراید در شهر کومله کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به دستگیری 2 نفر از 3 سرنشین این خودروی سواری اظهار داشت: نفر سوم راننده خودرو متواری شد.

سرهنگ علی پور تصریح کرد: کارشناسان میراث فرهنگی برای تعیین قدمت دقیق اشیای تاریخی تلاش می کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.